
Ile razy z przekonaniem wyrażałaś opinię, że chytry dwa razy płaci i warto wydać więcej, żeby być pewnym efektu? Utrwalona w naszych głowach magiczna formułka "za jakość się płaci" skutkuje ogólną niechęcią do kupowania produktów marek własnych supermarketów. Jeśli na finanse nie narzekamy, nie kupimy przecież mydła marki Biedronka, czy auchanowskiego proszku do prania. Nikomu do portfela zaglądać nie będę, ale warto wiedzieć, że to błąd.
Okazuje się, że Cien wyprodukował więcej niż jeden warty uwagi produkt. Wiemy to nie tylko z obowiązkowych niedzielnych testów łazienkowych z cyklu #sundayselfcare (ten hasztag został użyty już prawie 600 tys. razy!), ale przede wszystkim z badań hiszpańskiej organizacji konsumenckiej OCU.

Może cię zainteresować także: Zostały wam jakieś "końcówki"? Ta prośba ośrodka jeździeckiego podbija serca













