O tym chłopcu mówią dziś wszyscy. Pokonał 140 tys. rywali i został twarzą znanej marki

Lucas z zespołem Downa został twarzą marki Gerber.
Lucas z zespołem Downa został twarzą marki Gerber. Instagram/Gerber
Kim jest 1,5-roczny Lucas, zwycięzca konkursu, w którym rywalizowało aż 140 tys. maluchów? Rodzice chłopca nie kryją dumy i wierzą, że decyzja jurorów może zmienić świat.

Każdego roku Gerber, producent słoiczków dla dzieci, organizuje konkurs wyłaniający nową twarz marki. Tegorocznym zwycięzcą został 1,5-roczny Lucas Warren z Dalton w stanie Georgia w USA, a o wynikach konkursu piszą niemal wszystkie serwisy dla rodziców. Dlaczego? To pierwszy raz w historii konkursu, gdy zwycięzcą zostało dziecko z zespołem Downa.

W tym roku jurorzy musieli wybierać spośród 140 tys. zgłoszeń, jednak to właśnie Lucas zdobył ich uznanie. Bill Partyka, dyrektor firmy Gerber, przyznał, że rozbrajający uśmiech chłopca i jego pozytywna energia podbiły serca wszystkich jurorów. – Lucas reprezentuje wszystkie wartości, które cenimy w firmie Gerber – dodał.

Post udostępniony przez @gerber

Mama chłopca jest dumna, że to jej syn został w tym roku twarzą Gerber. – Dla nas, rodziców, to niezwykle ważny moment i jesteśmy bardzo dumni. Cieszymy się, że Lucas będzie dawał ludziom radość – nie tylko tym, którzy mają z nim kontakt na co dzień, ale wszystkim w kraju – przyznała mama chłopca. – Mamy nadzieję, że to szansa dla całej społeczności osób chorych lub niepełnosprawnych. Że ludzie zobaczą, że dzięki akceptacji i wsparciu osoby o specjalnych potrzebach mają potencjał, żeby zmieniać świat – tak jak nasz Lucas – dodała. Chłopiec zdobył tytuł Gerber Spokesbaby 2018, a jego twarz będzie się pojawiać w akcjach promocyjnych marki. Rodzice Lucasa otrzymali 50 tys. dolarów.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...

KALENDARZ CIĄŻY

TYDZIEŃ PO TYGODNIU

PRZEDSZKOLAK

ROZWÓJ I WYCHOWANIE