Mała Magnolia została nową twarzą Gerbera. Jej historia to przełom i wyjątek w historii marki
Roczna Magnolia Earl z Ross w Kalifornii pokonała 327 000 konkurentów i wygrała 10 doroczny konkurs Gerber Baby. Tym samym została małą rzeczniczką prasową marki Gerber na rok 2020, a jej rodzice uzyskali nagrodę pieniężną w wysokości 25 000 dolarów. Historia małej Magnolii jest również niezwykła z innego powodu — dziewczynka jest pierwszym adoptowanym dzieckiem, które zostało twarzą marki Gerber.
— Dziewczynka przynosi radość wszystkim, których spotyka na swojej drodze — mówi mama Magnolii. Historia pojawienia się jej w rodzinie jest naprawdę niezwykła, a wygrana w konkursie na najlepsze zdjęcie i zwrócenie uwagi mediów na dziewczynkę jest świetnym pretekstem do opowiedzenia jej.
Adopcyjni rodzice Magnolii długo czekali na telefon od Agencji Adopcyjnej. Byli niezwykle podekscytowani, gdy wreszcie mogli porozmawiać z biologiczną matką dziewczynki, a ta zgodziła się na adopcje.
Co roku konkurs Gerbera jest okazją do zabawy i świętowania. Tym razem ma jednak szczególną wartość. Zwycięskie zdjęcie Magnolii otworzyło furtkę do opowiedzenia różnych historii tworzenia się rodzin.
Jak zauważył prezes i dyrektor generalny Gerber Bill Partyka: "W czasach, gdy tęsknimy za połączeniem i jednością, Magnolia i jej rodzina przypominają nam o wielu rzeczach, które nas łączą: o naszym pragnieniu miłości i bycia kochanym, o potrzebie przynależności, i zrozumieniu, że rodzina wykracza daleko poza biologię".
Źródło: Huffpost.comMoże cię zainteresować także: Adopcja przez Internet, na lewo, a potem walka o dziecko. "Nie myślałem, że to na stałe"