"Zapraszam mamy do swojego świata". Agnieszka Hyży zdradza, co ułatwia jej opiekę nad synem

LOVI
29 kwietnia 2022, 09:18 • 1 minuta czytania
Agnieszka Hyży doskonale wie, czego potrzebuje świeżo upieczona mama. Na jakie pytania szuka odpowiedzi i z czym się mierzy. Jako dziennikarka na co dzień ma do czynienia z wieloma różnymi wątpliwościami dotyczącymi rodzicielstwa. A LOVI wie, jak je rozwiać. Co szykuje dla nas ten duet?
Agnieszka Hyży w opiece nad synem wykorzystuje produkty LOVI. Fot. Materiały prasowe
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

"Chcę, by mamy czerpały z macierzyństwa 100 proc. przyjemności"

Agnieszka Hyży - polska dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Dodatkowo spełnia się jako ekspertka branży ślubnej i prezes firmy How2 wydającej ebooki nowej generacji. A od kilku miesięcy jest mamą małego Leona i ponownie mierzy się z pogodzeniem dwóch sfer życia – kariery zawodowej z wychowaniem dziecka.

- Na pytanie, czy zostanę ambasadorką marki LOVI - pomyślałam „Ambasadorką? Ja już nią jestem!” (śmiech). - mówi bez wahania dziennikarka. - Produkty LOVI towarzyszyły mi jeszcze przed narodzinami Leona. Podczas kompletowania wyprawki zaopatrzyłam się w laktator Expert 3D Pro, tak ochoczo polecany przez inne mamy. I faktycznie, dzisiaj nie wyobrażam sobie bez niego życia.

- Budując wraz z marką społeczność #teamLOVI jestem przekonana, że ułatwimy życie wielu mamom, które potrzebują wsparcia w trudnych momentach, ale i zainspirujemy je do zdobywania wiedzy na różne tematy związane z macierzyństwem. Wszystko po to, by mogły czerpać 100 proc. przyjemności z macierzyństwa – powiedziała Agnieszka Hyży.

- Współpraca ta, to dla mnie nie tylko ambasadorstwo, ponieważ czuję się z marką blisko – to prawdziwa przyjaźń. Taka, gdzie z osobami należącymi do #teamLOVI wspólnie wychodzimy na kawę, rozmawiamy i zapraszamy inne mamy, by do nas dołączyły. Zapraszając wszystkich do świata LOVI, poniekąd zapraszam do swojego świata. Jako przyjaciółka marki – dodała Agnieszka.

Wierzymy, że to najlepsze dla dziecka

- Czy przyjaźń między ambasadorką a marką jest możliwa? Zdecydowanie tak. Zwłaszcza jeśli, ktoś w kampanię i całą markę wierzy tak samo jak my. A Agnieszka sama często powtarza, że to nie jest dla niej zwykła współpraca, tylko pewnego rodzaju misja - mówi Justyna Bogucka-Kwella Communication Manager.

- Dlatego wiedzieliśmy, że razem możemy wiele zdziałać. Po drodze w naszych głowach kiełkowały nowe pomysły i plany, dzięki czemu w tym roku będziemy realizować fantastyczny projekt, którego szczegóły zdradzimy już wkrótce” – dodaje Bogucka-Kwella.

- Tegoroczne działania z Agnieszką Hyży kontunuowanie będą pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”. Kampania ta uzmysławia, że w momencie, kiedy zostaje się rodzicem, doświadcza się tego, co to znaczy „bardziej”. Od tego momentu rodzice bardziej się śmieją, czuwają w nocy, przeżywają każdy dzień, odczuwają wszelkie emocje i kochają najbardziej na świecie. Tak, jak nigdy dotąd nie kochali. - przekonuje przedstawicielka LOVI.

- Chcą dać swojemu maleństwu wszystko to, co najlepsze i najbezpieczniejsze. Produkty LOVI powstają z największą starannością, od początku projektowane są tak, by nie tylko pomagać rodzicom, ale także być w pełni bezpiecznymi dla dziecka.

- Począwszy od laktatorów Expert 3D Pro oraz Prolactis 3D Soft, których innowacyjny lejek 3D został stworzony tak, by być jak najbliższy naturalnemu karmieniu, przez butelki i smoczki uspokajające LOVI, które nie zaburzają odruchu ssania i są bezpieczne dla rozwoju zgryzu i aparatu mowy maluszka zaznacza Justyna Bogucka-Kwalla.

Kiedy kochasz najbardziej

- Agnieszka to świetna mama, która jest aktywna zawodowo i inspiruje kobiety do działania. Korzysta z rozwiązań marki LOVI, której misją jest wspieranie rodziców. U boku Agnieszki kontynuujemy więc kampanię pod hasłem „LOVI, kiedy kochasz najbardziej”, bo nie ma drugiego tak silnego uczucia, jak miłość do dziecka, któremu chcemy dać wszystko to, co najlepsze – dodaje Justyna Bogucka-Kwella.

Agnieszka Hyży jako ambasadorka marki będzie zapraszać rodziców do dołączenia do #teamLOVI, i pokazywać im ułatwienia, jakie niosą ze sobą już dostępne produkty marki oraz jej nowości, które będą mieć swoją premierę w tym roku. Jej doświadczenie jako mamy, będzie uzupełniane wiedzą i praktyką ekspertów, dając innym mamom dawkę niezbędnej wiedzy, tak potrzebnej w macierzyństwie.

Czytaj także: https://mamadu.pl/151023,karmienie-piersia-a-butelki-kup-butelki-nawet-jesli-karmisz-piersia