3 mamy z Polski wzięły sprawy w swoje ręce. Te zdjęcia dowodem, że każde dziecko jest piękne
Miały dość gładkich pięknych dzieci w reklamach i postanowiły zrobić sesję "normalsom". Trzy mamy pokazują, że każde dziecko jest idealne takie, jakie jest. Ich akcja "Like No Others" to ważny głos w nauce akceptacji własnego ciała.
- Like No Others to akcja, której twórczynie chcą nauczyć dziecko akceptacji własnych wyjątkowych cech i pielęgnowania ich w późniejszym, dorosłym życiu.
- "Pragniemy zachęcić́ inne marki - nie tylko modowe - do uwzględniania w swoich przekazach reklamowych dzieci, które nie wpasowują się w sztucznie stworzony wzorzec „idealnego dziecka."
- Czy nie jest to smutne, że my walczymy z akceptacją swoich różnorodnych ciał, jednocześnie pokazując dzieciom, jak powinny wyglądać?
Dziewczynki o gładkiej skórze i długich lśniących włosach, schludni chłopcy z szelmowskim uśmiechem i modną fryzurą – to są dzieci patrzące na nas z reklam.
Czy nie jest to smutne, że my walczymy z akceptacją swoich różnorodnych ciał, jednocześnie pokazując dzieciom, jak powinny wyglądać? Czemu marketerzy nie chcą pokazywać w swoich przekazach różnorodnych bohaterów, modeli, tak, aby nasze dzieci nie rosły w przekonaniu, że bycie innym, niż pozostałe dzieci, jest czymś złym?Może cię zainteresować: Większość dzieci cierpi przez niewidzialne rany. Ten poruszający film otworzy oczy rodzicom
Nasze dzieci z każdej strony są bombardowane obrazami - seriale, reklamy, książki, social media, przyszedł czas na to, żeby mogły w bohaterach z obrazka odnaleźć też i siebie.
Like No Others. Kampania o wzorcach urody dzieci w reklamach•Fot. materiały partnera
Like No Other - co to za akcja?
Projekt społeczny Like No Other to akcja 3 mam, Zuzi Sielickiej-Kalczyńskiej z Whisbear, Sylwii Luks z Looks by Luks oraz fotografki Ewy Przedpełskiej.Całym przedsięwzięciem chcemy zwrócić uwagę na nieocenioną rolę dorosłych w promowaniu różnorodności. To naszym zadaniem jest nauczyć dziecko akceptacji własnych wyjątkowych cech i pielęgnowania ich w późniejszym, dorosłym życiu.
Zdjęcia autorstwa Ewy Przedpełskiej w bardzo sugestywny i naturalny sposób pokazują piękno wszystkich dzieci, z których każde jest jedyne w swoim rodzaju.
We współpracy z markami Minikid, Message Kids, Looks by Luks i Mrugała, które ubrały młodych modeli, oraz stylistki Magdaleny Milik, pragniemy zachęcić inne marki - nie tylko
modowe - do uwzględniania w swoich przekazach reklamowych dzieci, które nie wpasowują się w sztucznie stworzony wzorzec „idealnego dziecka".
Like No Others. Kampania o wzorcach urody dzieci w reklamach•Fot. materiały partnera
W sesji udział wzięły w różne dzieci, między innymi z niepełnosprawnościami. Wśród małych modelek znalazła się Marysia, Tosia, Nikol, Lilly i Jagoda, a chłopięce grono
reprezentował Tymek, Franek i Ignacy.
Like No Others. Kampania o wzorcach urody dzieci w reklamach•Fot. materiały partnera
Może cię zainteresować: Oto co naprawdę czują dzieci! Poruszający spot sprawi, że będziecie mieć gulę w gardle [WIDEO]