Mama Ginekolog wpadła na pomysł, jakiego polski Instagram jeszcze nie widział. I zebrała 3 miliony
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrała w niedzielę po raz 28. Nie znamy jeszcze dokładnych kwot, które wpłyną na jej konto – licytacje trwają. Wiemy jednak, że jedna z popularniejszych okołoparentingowych blogerek zebrała dla fundacji około 3 milionów złotych. Mowa o Nicole Sochacki-Wójcickiej, "Mamie Ginekolog", którą śledzi na Instagramie prawie 600 tys. osób.
Nicole jest ginekolożką-położniczką w trakcie specjalizacji. Ze swoimi fankami dzieli się na ogół wiedzą o zdrowiu i poradami rodzicielskimi, pokazuje jak gotuje rosół i opowiada o tym, jak poznała swojego męża Jakuba.
Z fundacją WOŚP związana jest emocjonalnie, bo sprzęt ufundowany przez Jurka Owsiaka "zrobił wiele dobrego" dla jej młodszego syna, 1,5-rocznego Gilberta.
Dochód z książek, sklepu, "bloku reklamowego"
Nie da się nazwać Nicole inaczej niż prężnie działającą maszynką biznesową. Napisała 4 książki (dwie o związku, dwie kulinarne), założyła sklep z produktami dla dzieci i mam, poświęca mnóstwo czasu na aktywnego biznesowo Instagrama.
W dniu finału Wielkiej Orkiestry Światecznej Pomocy blogerka postanowiła pomóc, wykorzystując każdą ze swoich zawodowych gałęzi. Oświadczyła, że cały niedzielny dochód ze swoich książek przekaże Jerzemu Owsiakowi i zapowiedziała, że na ten sam cel trafi część pieniędzy wydanych przez klientów w sklepach stacjonarnych jej firmy.
Mogłaby spokojnie spocząć na laurach, ale chcąc zebrać jak najwięcej, wprowadziła jeszcze spontaniczny "blok reklamowy" na swoim InstaStory. Do jej 578 tys. obserwujących mógł ze swoim produktem trafić każdy, kto wpłacił na WOŚP 1000 złotych.
Efekt? Trzy miliony w jeden dzień – trzy razy więcej niż w zeszłym roku.
Instagram.com
Może cię zainteresować: Liga Superbohaterów wspiera WOŚP! Do zgarnięcia unikatowe auta "stworzone" przez dzieci