Czekasz z zakupami do ostatniego dzwonka? Ta kolekcja pomoże ci już wystroić pociechę na wakacje
Delikatne, pastelowe tony z elementami niebieskiego denimu, lekkie desenie, kwiatowe i owocowe nadruki oraz krateczka vichy w wersji jasnoróżowej i jasnozielonej. To flagowe cechy składające się na estetykę najnowszej kolekcji komfortowych ubrań, jaką znana w Polsce sieć odzieżowa przygotowała na tegoroczny sezon letni. Jej adresatem są współczesne nastolatki.
Część dedykowana chłopcom podsuwa pomysły na stylizacje złożone z dżinsowych kurtek "baseballówek", bawełnianych swetrów, grubodzianinowych bluz z kapturem, lnianych koszul, koszulek oraz denimowych spodni i szortów. Kolorystyka oczywiście jest typowo letnia: dominują pomarańcz, jasny granat, kremowa barwa czy odcień jagodowych lodów.
Ubrania pomagające skompletować w domu chłopięcą garderobę zdobione są graficznymi nadrukami, napisami i aplikacjami. Motywy utrzymano w optymistycznym, niezobowiązującym stylu. Ich projektanci inspirowali się kulturą amerykańską oraz strojami do gry w kręgle. Choć wprowadzili do nich nutę retro, zachowali ich image w sam raz na dzisiejsze czasy.
Najnowsza kolekcja letnia dla dziewcząt obejmuje zaś sukienki na ramiączkach, z podwyższonym stanem i falbanami w stylu boho, bluzki z bufkami oraz komplety: błękitne bluzki z szortami lub kardigany w paski z dopasowanym topem. W kolorystyce postawiono na skojarzenia z orzeźwiającymi koktajlami, chłodzącymi napojami, po które wielu chętnie sięga właśnie latem.
Przeznaczona dla dziewczynek część kolekcji stawia na ubrania, które swoją codzienną funkcjonalność łączą z romantycznymi akcentami takimi jak falbanki czy marszczenia. Jeśli szukać dla nich wspólnego motywu, byłoby nim uczucie świeżości, zarówno pod względem kolorów, kojarzących się z napojami gaszącymi pragnienie, jak i fasonów na bazie letnich trendów.
Poszczególne elementy odzieży zaprojektowano według reguły garderoby kapsułowej w odniesieniu i do kolorów, i do wzorów. Można je więc dowolnie ze sobą łączyć. Efektem tych modowych eksperymentów będą oryginalne kompozycje takie jak miętowa dżinsowa kamizelka i zielona sukienka w łączkę czy koszulka w graficzne liście bambusa i zielone spodnie typu cargo.
Letnia kolekcja dziecięca marki Reserved jest bohaterką kampanii fotograficznej przygotowanej przez agencję marketingową Feed Me Lab z Gdańska. Małych modeli i małe modelki uwiecznili na zdjęciach Agnieszka Kulesza oraz Łukasz Pik podczas wakacyjnych aktywności w ogrodzie, zaciszu domowej kuchni czy salonie ze wstawionym leżakiem do relaksu.
Wszystkie ubrania z kolekcji dziecięcej Reserved szyte są z naturalnych materiałów i charakteryzują się przyjaznym wzornictwem i kolorystyką. Poza zapewnianiem komfortu i przyjemności z noszenia u młodych użytkowników stanowią również odzwierciedlenie najnowszych trendów w modzie. Tegoroczna kolekcja na lato miała swoją premierę 6 maja 2022 r.