Ta świąteczna reklama ma ważny przekaz. 90 sekund wzrusza i daje do myślenia
Święta zbliżają się wielkimi krokami. Możemy to dostrzec głównie dzięki sklepom, które zaczęły już na poważnie promować gwiazdkowe produkty. W przestrzeni internetowej i telewizyjnej pojawiają się zarówno kiczowate reklamy, jak i niezwykłe, dające do myślenia spoty. Wideo promujące sieć fast foodów McDonald's z pewnością można zaliczyć do tej drugiej kategorii.
Tom i jego wewnętrzne dziecko
Krótki spot został stworzony przez Leo Burnetta i opowiada historię chłopca, który tłumi w sobie wewnętrzne dziecko.
Może cię zainteresować także: Rodzice to reżyserzy wspomnień. Na te świąteczne mają tylko kilka szans
Zachęcany przez matkę do świątecznych przygotowań, z jednej strony chce się w nie zaangażować, a z drugiej woli grać na komputerze.
Ostatecznie jednak, dzięki przypomnieniu sobie smaku dzieciństwa, jakim jest jedzenie z McDonald's, poddaje się swojemu wewnętrznemu dziecku i zaczyna spędzać święta tak, jak chce.
Spot McDonald's
Reklama została wyemitowana pierwszy raz 15 listopada podczas programu ITV I'm a celebrity, a następnie w mediach społecznościowych. Nawiązuje do ubiegłorocznego spotu i oznaczona jest tym samym hasztagiem (#ReindeerReady). Oba spoty poruszają ważny aspekt odnajdywania w sobie wewnętrznego dziecka, zwłaszcza w święta.
W ramach całej kampanii McDonald's stworzył także #ReindeerReady Hub, a więc stronę, na której będzie można znaleźć różne aktywności dla dzieci (kolorowanki, świąteczne konkursy czy audiobooki), nawiązujące do historii Toma.
Może cię zainteresować także: Jak zmieniły się Święta? Wegańskie jedzenie, globalne ocieplenie i brudne okna to dopiero początek