Ta świąteczna reklama ma ważny przekaz. 90 sekund wzrusza i daje do myślenia

Magdalena Konczal
Święta zbliżają się wielkimi krokami. Możemy to dostrzec głównie dzięki sklepom, które zaczęły już na poważnie promować gwiazdkowe produkty. W przestrzeni internetowej i telewizyjnej pojawiają się zarówno kiczowate reklamy, jak i niezwykłe, dające do myślenia spoty. Wideo promujące sieć fast foodów McDonald's z pewnością można zaliczyć do tej drugiej kategorii.
Nowy, świąteczny spot McDonald'sa chwyta za serce Zrzut ekranu ze spotu McDonalds'a

Tom i jego wewnętrzne dziecko


Krótki spot został stworzony przez Leo Burnetta i opowiada historię chłopca, który tłumi w sobie wewnętrzne dziecko.


Zachęcany przez matkę do świątecznych przygotowań, z jednej strony chce się w nie zaangażować, a z drugiej woli grać na komputerze.

Ostatecznie jednak, dzięki przypomnieniu sobie smaku dzieciństwa, jakim jest jedzenie z McDonald's, poddaje się swojemu wewnętrznemu dziecku i zaczyna spędzać święta tak, jak chce.

Spot McDonald's


Reklama została wyemitowana pierwszy raz 15 listopada podczas programu ITV I'm a celebrity, a następnie w mediach społecznościowych. Nawiązuje do ubiegłorocznego spotu i oznaczona jest tym samym hasztagiem (#ReindeerReady). Oba spoty poruszają ważny aspekt odnajdywania w sobie wewnętrznego dziecka, zwłaszcza w święta.


W ramach całej kampanii McDonald's stworzył także #ReindeerReady Hub, a więc stronę, na której będzie można znaleźć różne aktywności dla dzieci (kolorowanki, świąteczne konkursy czy audiobooki), nawiązujące do historii Toma.
Jesteście ciekawi najnowszego spotu McDonald's? Obejrzyjcie go koniecznie. To półtorej minuty, które chwyta za serce.