Od tego problemu najczęściej odwracamy wzrok. Ikea zaskakuje i wzrusza nowym spotem
Miło jest siadać do świątecznego stołu, na którym stoją gustowne talerze, piękne świecie i zmyślne dodatki. Kiedy kolor serwetek pasuje do obrusu, a pamiątkowe zdjęcia wyglądają jak z katalogu. Jednak czar pryska, gdy do takiego stołu siadamy sami. O tym przypomina tegoroczna świąteczna reklama Ikea.
IKEA postanowiła zwrócić uwagę na sytuację wielu osób starszych. Zostają sami, nie mają z kim przełamać się opłatkiem. Czasem nie mogą też pozwolić sobie na choć odrobinę świąteczny stół.
Szwedzki gigant zachęca, by wesprzeć „Stowarzyszenie mali bracia Ubogich” oraz polskie Banki Żywności. Dzięki takim inicjatywom seniorzy, którzy nie mają z kim zasiąść do wigilii, mogą liczyć na pomoc.
Na specjalnej stronie internetowej można wesprzeć obie inicjatywy. Chodzi o to, by “podarować Wigilię”. Możemy przyczynić się do tego, by osoby starsze miły z kim usiąść do stołu i by był on zastawiony świątecznymi potrawami. Jak w domu. •
Poza tym, jak zwykle autorzy reklam Ikea dają do myślenia: nawet jeśli mamy z kim świętować, czasem pogoń za oprawą zastępuje radość z wspólnych przygotowań. A można to tak pięknie połączyć...
Może cię zainteresować: IKEA świątecznym quizem rozwaliła system. Test dla wielu okaże się za trudny