mamDu_avatar

Ta świąteczna reklama to prawdziwy wyciskacz łez. Lepsza niż kultowy spot allegro?

Dominika Bielas

25 listopada 2022, 10:01 · 2 minuty czytania
Święta Bożego Narodzenia to rodzinny czas, ale niestety nie dla każdego. Piękne i wzruszające reklamy zwracają naszą uwagę na tych, którzy często spędzają je w ciszy i samotności.


Ta świąteczna reklama to prawdziwy wyciskacz łez. Lepsza niż kultowy spot allegro?

Dominika Bielas
25 listopada 2022, 10:01 • 1 minuta czytania
Święta Bożego Narodzenia to rodzinny czas, ale niestety nie dla każdego. Piękne i wzruszające reklamy zwracają naszą uwagę na tych, którzy często spędzają je w ciszy i samotności.
Skupili się na tym rodzaju rodziny, który jest często pomijany. screen YouTube John Lewis
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Na takie wzruszenia czekają wszyscy

Wszyscy czekają na wzruszające reklamy przed świętami. Z roku na rok są piękniejsze i coraz bardziej poruszające. W Polsce absolutnymi mistrzami wzruszania są Allegro i Ikea, ale fantastycznych reklam nie brakuje. Świąteczną reklamę zaprezentował już Disney czy Kroger. Twórcy reklam koncentrują się na spotkaniach rodzinnych i życzliwości, ale także samotności, która doskwiera wielu osobom w tym czasie. Brytyjska sieć John Lewis na ten rok przygotowała prawdziwy wyciskacz łez.


Wzruszająca reklama świąteczna

Niech was nie zmyli, że reklama zaczyna się naprawdę niepozornie. Mężczyzna w średnim wieku usiłuje nauczyć się jazdy na deskorolce, ogląda filmiki i ćwiczy w skateparku. Po wielu próbach i poważnych kontuzjach w końcu widać postępy. W międzyczasie wraz z żoną przygotowuje się do Świąt Bożego Narodzenia. Kobieta ewidentnie na coś czeka. Gdy szykują kolację, ktoś dzwoni do drzwi...

Reklama kończy się hasłem: "Ponad 108 000 dzieci w Wielkiej Brytanii jest objętych systemem opieki społecznej. Podejmujemy długoterminowe zobowiązania, by wspierać przyszłości tych młodych ludzi". Całość dopełnia piosenka "All The Small Things" cover Blink-182 wykonany przez Mike'a Geiera. Twórcy tej pięknej kampanii przyznają wprost, że świąteczne reklamy to świetna okazja, by wywołać ogólnokrajową dyskusję, a także zwrócić uwagę na ważne tematy i społeczne problemy. "W John Lewis bardzo dbamy o rodziny i zdajemy sobie sprawę, że mają one wiele różnych form. W najważniejszym momencie w roku postanowiliśmy skupić się na jednym rodzaju rodziny, który często jest pomijany. Jesteśmy również bardzo świadomi, że nie wszystkie wyniki dotyczące opieki zastępczej są tak pozytywne, jak w przypadku Ellie. Dom, do którego wchodzi Ellie, jest pełen życzliwości, a starania przybranego ojca pokazują, że ostatecznie najważniejsze jest to, co robisz" – wyjaśnia Claire Pointon, dyrektor ds. klientów w John Lewis.

"Naszym zadaniem jako społeczeństwa jest ich ochrona i pomoc dzieciom, które tej pomocy potrzebują. Dobra robota, John Lewis!" - dodają zachwyceni internauci pod filmem. Część z dochodów z przedświątecznej sprzedaży sieć przeznaczy dwóm organizacjom działającym na rzecz dzieci znajdujących się w pieczy zastępczej.

Czytaj także: https://mamadu.pl/149883,ozdoby-choinkowe-jak-je-zrobic-pomysly-i-inspiracje-na-ozdoby-swiateczne