Mamy już początek listopada, więc najwyższa pora na świąteczne reklamy. Przynajmniej z takiego założenia wychodzą marketingowcy. Od lat największe marki, zamiast bombardować swoimi produktami tuż przed Bożym Narodzeniem, tworzą naprawdę piękne i wzruszające filmiki.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Boże Narodzenie dopiero za 2 miesiące, ale świąteczne ozdoby bez problemu można kupić już od kilku tygodni.
Świąteczny nastrój wprowadzą cię także bożonarodzeniowe reklamy.
Coraz częściej świąteczne kampanie to coś więcej niż tylko reklamy produktów czy usług. Mają piękne przesłania i potrafią wzruszyć.
W Polsce w okolicy Bożego Narodzenia gros osób czeka choćby na reklamę Ikea czy Allegro. Na te jeszcze musimy poczekać, tymczasem Disney właśnie wystartował ze swoją świąteczną kampanią. Ten spot jest przeuroczy i z pewnością wprowadzi cię w bożonarodzeniowy nastój.
Świąteczna reklama Disney
To wzruszająca opowieść o małej Elli, która musi się oswoić z myślą, że wkrótce jej rodzina się powiększy. Początkowo zauważa, że ma to wpływ na rodzinne tradycjach. W tym roku nagle muszą się one zmienić, bo jej mama jest w ciąży. Widać, jak dziewczynka odczuwa rozczarowanie, ale otuchy dodaje jej pluszak, którego dziewczynka dostała od starszego brata.
Jak zareaguje, gdy maleństwo pojawi się w domu? Przygotujcie chusteczki i przekonajcie się sami:
Trzyminutowy film animowany Disney'a jest kontynuacją świątecznych kampanii z ubiegłych lat. W 2020 widzowie po raz pierwszy zobaczyli, jak Lola i jej wnuczka Nicole dzielą się miłością w święta. Disney chciał przypomnieć, że choć czasy się zmieniają, to tradycje tworzą wspomnienia na całe życie:
Natomiast w 2021 roku mogliśmy zobaczyć jak wnuczka Loli, Nicole jest już dorosła. Jest mamą dwójki dzieci i ma się do nich wprowadzić Mike. Tworząc nową rodzinę, zaczynają tworzyć własne świąteczne tradycje, choć nie zawsze jest to łatwe: