W najnowszej reklamie Nike możemy zobaczyć różne kobiety. Łączy ich jedno: siła, którą realizują w macierzyństwie. To minutowe nagranie powinna zobaczyć każda kobieta. Zwłaszcza ta, która wątpi w swoją moc i sprawczość.
Reklama Nike o tytule "The Toughest Athletes" została stworzona we współpracy z Wieden + Kennedy London. Wzięły w niej udział kobiety z różnych zakątków świata m.in. z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, ale także z Singapuru, Francji, Australii czy Jamajki.
Poszczególne, często intymne ujęcia były kręcone przez matki oraz ich rodziny. Spośród 22 godzin materiału wybrano zaledwie kilka, które umieszczono w reklamie.
Zobaczymy kobietę, która ćwiczy ze swoim dzieckiem, ale także mamę, która odciąga mleko czy ciężarną podnoszącą sztangę. Cały materiał ma bowiem promować rolę sportu w życiach matek. Jednocześnie wydźwięk minutowego filmiku nie opiera się na tym, by zrzucać zbędne kilogramy.
Reklama w naturalny i niebanalny sposób pokazuje, że matki mają wielką moc, nie tylko, gdy ćwiczą na siłowni czy wygrywają w mistrzostwach, ale przede wszystkim w swojej codzienności. Każdy ich ruch, ból w czasie ciąży, porodu czy zmaganie się z sobą podczas treningu jest oznaką ich siły.
Nagranie ma promować najnowszą kolekcję Nike dla kobiet w ciąży.