
Reklama.
„Fajnie być tatą” - oto hasło przewodnie kampanii. Świetne, proste i na temat. Obok plakat, a na nim trzech panów. Jeden trzyma termometr. Drugi udaje króla w zabawkowej koronie na głowie i z drewnianym mieczem w ręku. Trzeci jak z reklamy patelni, w idealnej białej koszuli robi naleśniki. Czy w tych trzech różnych mężczyznach, Polacy odnajdą siebie?
Kobiety mogą poczuć się rozczarowane
Trudno ukryć rozczarowanie, że taka kampania w ogóle musiała powstać. Trudno przejść obojętnie wobec ogólnopolskiego apelu - mężczyźni, nie bójcie się i zakładajcie rodziny! Kobiety jakoś nie mają z tym problemu.
Trudno ukryć rozczarowanie, że taka kampania w ogóle musiała powstać. Trudno przejść obojętnie wobec ogólnopolskiego apelu - mężczyźni, nie bójcie się i zakładajcie rodziny! Kobiety jakoś nie mają z tym problemu.
Czy kampania "Fajnie być tatą" zachęci współczesnych mężczyzn do zakładania rodziny? Okaże się pewnie z czasem. Jaki niesie przekaz? „Ról jest wiele, ale jedna jest najfajniejsza. Bycie tatą”. Kiedy jesteś tatą, stajesz się też królem, olbrzymem, lekarzem, kucharzem. "Ojciec. Tata. Tatuś. To rola, która stanowi wielkie wyzwanie i jest wspaniałą przygodą. Podróżą pełną wrażeń. Rolą, której towarzyszą trud, wysiłek, ale też potężna radość i satysfakcja. Rola, której uczymy się całe życie. W tej prawdziwie męskiej przygodzie czekają Cię emocje i doznania nie ustępujące wyjazdom, wycieczkom, sportom ekstremalnym czy kibicowaniu. Doświadczysz prawdziwej miłości i przeżyjesz coś, czego nie można kupić. Każde kolejne dziecko nauczy Cię nowych umiejętności i sprawi, że będziesz dojrzalszy. Jeszcze więcej dumy, radości i satysfakcji. Mając rodzinę z dziećmi poczujesz się prawdziwym facetem" - czytamy na stronie Fundacji Mamy i Taty (www.fajniebyctata.pl).
Skąd pomysł na kampanię?
Z badań wykonanych przez dom badawczy IPSOS wynika, że mężczyźni wolą żyć albo jako single, albo w nieformalnych związkach. Nie spieszy się im także do bycia ojcem. Celem kampanii jest więc dotarcie do nich i pokazanie im, że rola taty nie jest zła. Mają więc porzucić lęki i zacząć myśleć o przyszłości. "Chcemy tym mężczyznom powiedzieć: Słuchaj stary, będzie dobrze" - zaznacza Marek Grabowski, prezes fundacji i ojciec czwórki dzieci.
Z badań wykonanych przez dom badawczy IPSOS wynika, że mężczyźni wolą żyć albo jako single, albo w nieformalnych związkach. Nie spieszy się im także do bycia ojcem. Celem kampanii jest więc dotarcie do nich i pokazanie im, że rola taty nie jest zła. Mają więc porzucić lęki i zacząć myśleć o przyszłości. "Chcemy tym mężczyznom powiedzieć: Słuchaj stary, będzie dobrze" - zaznacza Marek Grabowski, prezes fundacji i ojciec czwórki dzieci.
źródło: Fundacja Mamy i Taty