O autorze
DOŚWIADCZENIE

Kim jestem?
Zawodowo: Logopedą z siedmioletnim stażem. Ukończyłam 5-letnie studia magisterskie na kierunku Pedagogika ze specjalizacją Logopedia oraz studia podyplomowe z Emisji i Higieny Głosu - kierunek Logopedia Medialna.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując jako logopeda w warszawskich przedszkolach, szkołach podstawowych oraz poradniach psychologiczno – pedagogicznych.

Dlaczego otworzyłam swój gabinet?
Uwielbiam kontakt z dziećmi i dynamiczną pracę - praca terapeuty wymaga mnóstwa energii, ciągle stawia nowe wyzwania, zmusza do poszukiwań. Każdy sukces moich pacjentów daje mi ogromną radość i satysfakcję.
Prowadzony przeze mnie gabinet logopedyczny MOVOPEDIA jest rezultatem samodzielnej i niezależnej pracy. Gabinet jest miejscem przyjaznym, gości w nim jak najwięcej zabawy i radości.

Prowadząc terapię logopedyczną zawsze pamiętam o pewnych, wypracowanych przez siebie zasadach:

Zasada wczesnego rozpoczynania terapii - im wcześniej rozpoczniemy terapię, tym większy i szybszy będzie jej efekt.
Zasada indywidualizacji - środki, metody i pomoce dostosowuję do możliwości psychofizycznych pacjenta/ucznia (do jego poziomu intelektualnego, tempa pracy, kondycji fizycznej i psychicznej) oraz do rodzaju zaburzenia - tutaj nie ma dwóch jednakowych terapii.
Zasada angażowania maksymalnej ilości zmysłów.
Zasada adekwatnego i świadomego udziału - pacjent/uczeń musi czuć potrzebę ćwiczeń i rozumieć konieczność udziału w zajęciach. Pobudzam jego zainteresowanie, podnoszę poziom motywacji, stosuję wyłącznie wzmocnienia pozytywne (nagrody, pochwały).
Zasada systematyczności.
Zasada stopniowania trudności - terapię zawsze rozpoczynam od ćwiczeń (zadań) najłatwiejszych dla pacjenta/ucznia i kolejno przechodzę do coraz trudniejszych.
Co robię na co dzień?
Oprócz prowadzenia gabinetu w Warszawie na Ursynowie, pracuje również jako logopeda szkolny w jednej z bielańskich szkół podstawowych oraz piszę artykuły: http://wgabinecielogopedy.mamadu.pl/.
Biegam, ćwiczę Yogę, eksperymentuję w kuchni. Kocham podróżować, czytać, codziennie dowiadywać się nowych rzeczy, poprawiać komuś humor, śmiać się, zatrzymywać się, planować, słuchać i poznawać ludzi a przede wszystkim pomagać.

PARSKAJ, DMUCHAJ, CMOKAJ, CHUCHAJ - zabawy z książka.


Do drzwi gabinetu zapukał dziś kurier, przyniósł paczkę Chce się z Wami podzielić co było w środku.
Książki ALE to nie były zwyczajne książki.
1. "Już mówię" cz 2 Iwony Michakak- Widera. To kontynuacja pozycji "Zaczynam mówić"
2. "Z muchą na luzie ćwiczymy buzię" Marta Galewska - Kustra.
3. "Wierszyki ćwiczące języki" Marta Galewska - Kustra, Elżbieta i Witold Szwajkowscy.
4. "Zeszytowy trening mowy-czyli ćwiczenia logopedyczne dla dzieci" Marta Galewska- Kustra piękne ilustracje narysowała Joanna Kłos.

Od rana dziś z nowymi pozycjami bawimy się wyśmienicie, praca z dziećmi to nie lada wyzwanie, a dodatkowo TERAPEUTYCZNA PRACA... hmm trzeba się trochę nagimnastykować, każdy sukces dziecka to jak wygrana w totka
a że Ja nudy nie lubię jestem dynamiczną osobą to i moja praca jest również dynamiczna. Miało być o książkach, a nie o Mnie Już się poprawiam.

• Pierwsza z pozycji to świetna kontynuacja książki "Zaczynam mówić" . Male dzieci nabywają mowę w sposób naturalny- słuchając i powtarzając za innymi osobami. Tym maluchom, które z różnych powodów mają problemy z wymową, trzeba częściej dostarczać bodźców dźwiękowych. Stworzenie pewnego porządku dostarczanych treści oraz stopniowe wprowadzanie trudniejszych zakresów mowy pomoże dzieciom bez stresu rozwinąć ich mowę.
• Druga pozycja jest bardzo zabawna To wyjątkowa Mucha! Gasi pożary, jeździ samochodem, biega w maratonach i jest gwiazdą opery. Kto ją pozna i się zaprzyjaźni nie będzie się nudzić! Ćwiczenia staną się zabawom, a słuchając opowieści Dziecko nawet nie zorientuję się że wykonał ważną prace.
• Wierszyki Ćwiczące Języki to zbiór zabawnych wierszyków. wspólne czytanie książki jest świetną zabawą.
• Moja ulubiona pozycja! Zeszytowy trening mowy. Na 64 stronach zebrano wiele wesołych ćwiczeń, podzielonych według wieku dziecka i stopnia trudności. Wykonując ćwiczenia dzieci pracują nad poprawną artykulacją.
A więc My dziś świetnie bawiliśmy się w Gabinecie
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...