"Otworzyłam opakowanie z Rossmanna, a tam… martwa pszczoła". Sprawdź, czy masz te produkty

Redakcja MamaDu
06 lutego 2025, 14:17 • 1 minuta czytania
Sieć drogerii Rossmann ogłosiła pilne wycofanie dwóch produktów spożywczych ze sprzedaży. Powodem są wykryte zanieczyszczenia – w jednym z artykułów znaleziono części martwych pszczół, a w drugim substancje pochodzenia roślinnego. Klienci, którzy zakupili te produkty, mogą zwrócić je do sklepu i otrzymać zwrot pieniędzy – bez konieczności okazania paragonu.
Części martwych pszczół w produktach z Rossmann. East News
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Znaleziono części martwych pszczół

Decyzja o usunięciu produktów z rynku zapadła po przeprowadzonej kontroli, która wykazała obecność ciał obcych. Dotyczy to:

Obydwa produkty były dystrybuowane przez firmę Joyfood, która zapewnia, że podjęła już działania naprawcze i zwiększyła kontrolę nad surowcami.

Co zrobić, jeśli kupiłeś te produkty?

Rossmann apeluje do klientów o niespożywanie wycofanych artykułów i ich zwrot do dowolnego sklepu sieci. Każdy, kto odda produkt, otrzyma zwrot pieniędzy – nawet jeśli nie posiada paragonu.

Jakie działania podjęto?

Producent oraz sieć Rossmann podkreślają, że traktują tę sytuację priorytetowo. Firma Joyfood zobowiązała swoich dostawców do zaostrzenia kontroli surowców, aby zapobiec podobnym przypadkom w przyszłości. Procedura wycofania już trwa, a klienci zostali poinformowani o ryzyku.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Tego typu incydenty pokazują, jak ważne jest monitorowanie jakości produktów spożywczych, zwłaszcza w kategorii superfoods, które cieszą się ogromną popularnością. Rossmann i Joyfood zapewniają, że w przyszłości dołożą wszelkich starań, aby zapobiec podobnym sytuacjom.

Jeśli posiadasz któryś z wycofanych produktów, nie ryzykuj – zwróć go do sklepu i odbierz zwrot pieniędzy.