To one dostaną te niezwykłe nagrody. Ogłoszono wyniki konkursu "Narysuj auto marzeń mamy"
Konkurs, jaki OTOMOTO zorganizował z okazji Dnia Matki, był skierowany do każdego dziecka w Polsce. Jako zadanie konkursowe zaproponowano narysowanie przez malucha wymarzonego auta mamy. Na adres mailowy redakcji znanego serwisu ogłoszeń motoryzacyjnych nadesłano w sumie aż 84 zgłoszenia. Wśród nich znalazły się nawet prace rysunkowe przygotowane przez całe zespoły z przedszkoli.
Trzeba przyznać, że organizatorzy konkursu nie mieli na pewno łatwego zadania. Wszak każdy wykonany dziecięcą ręką rysunek jest piękny, bezcenny i jedyny w swoim rodzaju. Co więcej, w tym przypadku na jego wartość dodatkowo wpływało to, że miał stanowić wyraz miłości dziecka do matki. Po długich naradach, w których nie obyło się bez wzruszeń i żalu, że nie da się nagrodzić wszystkich, wybrano zwycięskie prace.
Na podium znalazły się same dziewczynki w wieku od 5 do 10 lat. Wśród nich była 6-letnia Wiktoria G., twórczyni Samochodu z oponami-pączkami. Autorką kolejnej nagrodzonej w konkursie pracy została mająca 10 lat Natalia K., która namalowała Duże auto z kwiatami w oknach. Trzecią z laureatek okazała się Hania Ł. Na kartce dziewczynka w wieku 5 lat stworzyła dla swojej mamy Wygodny samochód ze schodkami.
Do tej właśnie trójki powędrują równie wyjątkowe co ich prace nagrody. Można by nawet powiedzieć, że bliźniaczo podobne, ponieważ inicjatorzy konkursu wpadli na pomysł, by każde z wyróżnionych dzieci otrzymało... ręcznie szyte maskotki stworzone na bazie swoich rysunków! Dzięki temu maluchy będą mogły niejako urzeczywistnić motoryzacyjne marzenia swoich mam w postaci idealnych na laurkę pluszaków.
Szczegóły dotyczące odbioru nagród zostały już wysłane na adresy e-mail, z których przyszły zgłoszenia do konkursu "Narysuj auto marzeń mamy". Wykonane na podstawie zwycięskich projektów maskotki aut z pewnością zajmą honorowe miejsce w kolekcji prezentów dotychczas podarowanych mamom przez dzieci. Organizatorzy gratulują zwyciężczyniom, a wszystkich zapraszają do śledzenia swoich kolejnych akcji.
Obecnie prowadzoną przez serwis OTOMOTO kampanią są "Prawdziwe historie", której piąty spot, ten nakręcony na Dzień Matki, stał się inspiracją dla oryginalnego konkursu. Filmowy cykl przedstawia pasjonatów i pasjonatki aut, którzy dzielą się cudownymi wspomnieniami o samochodach. Wszyscy z nich wystawiają na sprzedaż pojazdy, o których opowiadają, aby kto inny mógł napisać dalszy ciąg ich historii.
Bohaterką ostatniego spotu jest pani Irena, właścicielka Cadillaca Eldorado z 1972 roku. W posiadanie legendy amerykańskiej motoryzacji weszła po powrocie z wyprawy na Kubę, gdzie odbywał się ślub Eweliny, jednej z jej dwóch córek. Przyszły zięć, Yoskel, wynajął dla niej Cadillaca na przejażdżkę. Kultowe auto tak przypadło do gustu kobiecie, że postanowiła sprowadzić do Polski ze Stanów Zjednoczonych jeden z jego egzemplarzy.
Wszystkie odcinki cyklu reportażowego "Prawdziwe historie" można obejrzeć na oficjalnym kanale platformy OTOMOTO w serwisie YouTube. Ogłoszenie z wystawionym na sprzedaż ciemnoczerwonym modelem Cadillac DeVille IV Coupe 8.2 V8 z rocznika 1972, który jest jednym z mechanicznych bohaterów aktualnej kampanii reklamowej serwisu OTOMOTO, znajduje się pod tym adresem.