Nie tylko ketchup i musztarda. Dwa sosy, które będą świetnym dodatkiem do dań

Dawid Wojtowicz
Ketchup, a może musztarda? To zdecydowanie najpopularniejsze w Polsce dodatki, po które sięgamy, aby poprawić smak rozmaitych potraw. Na półkach sklepów znajdziemy jednak mnóstwo innych sosów, których walory smakowe również zasługują na uwagę. Może więc warto przełamać schemat i pokusić się o pewne urozmaicenie? Dużą różnorodność ma do zaoferowania marka Heinz.
W sklepach sieci NETTO trwa druga odsłona akcji Masa Kreatywności z promocjami i atrakcjami dla dzieci. Wśród produktów w obniżonych cenach znalazły się sosy amerykańskiej marki Heinz Olga Yastremska / 123rf.com
Amerykański producent przetworów spożywczych, który niedawno świętował 150 rocznicę powstania, znany jest konsumentom przede wszystkim ze swojego ketchupu. Na całym świecie sprzedaje rocznie ponad 650 milionów butelek tego kultowego sosu! Przez wiele dekad kontynuatorzy dzieła Henry'ego Johna Heinza opracowali jednak szereg smakowych kompozycji. Prezentujemy 2 wybrane sosy barbecue.

Na pierwszy ogień idzie Classic Barbecue. Ten głęboki sos o wędzonym aromacie stanowi połączenie lekko pikantnych przypraw, które nadają smak klasycznego barbecue całej gamie posiłków. Stanowi świetny dodatek do dań grillowanych. Można go też wykorzystać jako marynatę do szaszłyków wołowych. Wybornie komponuje się również z frytkami, kurczakiem i pizzą. Dzięki gęstości sprawdzi się jako dip do chipsów.
Sosy marki HeinzMateriały prasowe / NETTO
Idealnie gęsty jako dip, a jednocześnie wystarczająco lekki jako marynata jest także Sweet Barbecue. Jak wskazuje nazwa, mamy tu do czynienia z nieco słodkawą odmianą klasycznego sosu barbecue. Poza daniami grillowanymi oraz potrawami na bazie pieczonego lub smażonego mięsa ten zmodyfikowany wariant sprawdzi się również doskonale jako dodatek do burgerów, zapiekanek i grzanek.

Zaprezentowane sosy marki Heinz od wtorku 4 do soboty 8 maja znajdziemy w butelkach o pojemności 400 ml na półkach sklepów NETTO w cenie 7,49 zł. Jeśli zakupimy je w tym właśnie tygodniu, to otrzymany gratisowo dodatkową saszetkę kolorowej masy plastycznej Hey Clay w ramach kolejnej odsłony akcji Masa Kreatywności. Jakie są zasady tej promocji?
W jej trakcie klienci, którzy robią zakupy w sklepach NETTO, dostają saszetki z 5 g kolorowej masy plastycznej Hey Clay, z której dzieci mogą ulepić dla siebie zabawkę. Dostępna w dwudziestu kolorach masa zastyga w ciągu dobry. Plastelina jest w pełni bezpieczna, nie zawiera toksycznych substancji i ulega biodegradacji. Co więcej, najmłodsi nie pobrudzą sobie nią ani dłoni, ani ubrań.

W środku każdej saszetki Hey Clay ukryto również 1 znaczek. Po uzbieraniu 6 znaczków na karcie kolekcjonerskiej dostępnej w sklepach NETTO będziemy mogli dokonać zakupu jednej z 6 oryginalnych pluszowych maskotek uroczych zwierzaków z Farmy Świeżości w cenie 24,99 zł. Wszystkie pluszaki z tej kolekcji możemy zakupić również bez znaczków w cenie 49,99 zł.
Za każde wydane 40 zł w sklepach NETTO otrzymamy 1 saszetkę. Dodatkowe saszetki zostaną nam przekazane w kasie, jeśli w naszym koszyku będą znajdowały się produkty takich dostawców jak Heinz, producent popularnych sosów. Druga edycja akcji Masa Kreatywności trwa od 12.04 do 03.07.2021. O tym, jak zdobywać saszetki z masą plastyczną Hey Clay i znaczkami, dowiecie się szczegółowo na tej stronie.

Artykuł powstał we współpracy z NETTO