Zerwij ze sztywnością. Patent na niezrównanie miękkie i długo pachnące ubrania

Dawid Wojtowicz
"Zerwij ze sztywnością". To wcale nie apel z jakiegoś podręcznika coachingu, a... hasło wymyślone w 1969 roku przez niemieckiego producenta środków higienicznych do domowego użytku. Tak firma Henkel, bo o niej mowa, promowała wówczas swoją nowo powstałą markę Silan. Za tą nazwą kryje się dziś szereg płynów do płukania tkanin, które sprawiają, że wyprane ubrania są niezrównanie miękkie i długo pachnące.
W sklepach sieci NETTO rozpoczęła się druga odsłona akcji Masa Kreatywności z promocjami i atrakcjami dla dzieci. Wśród produktów w obniżonych cenach znalazły się pachnące płyny do zmiękczania tkanin Silan Supreme • Fot.: Sarah Brown / Unsplash
Od lat 70. XX wieku do dzisiaj producent wypuścił na rynek kilka linii pachnących płynów zmiękczających. Jedną z nich jest Silan Supreme. Chcąc podarować konsumentom odrobinę luksusu, eksperci firmy Henkel zerknęli w kierunku Francji i sięgnęli po tamtejsze nuty zapachowe. Zainspirowani luksusowymi perfumami, stworzyli "kosmetyki" do ubrań, urzekające długotrwałymi zapachami prosto z Paryża.

Luksusowa wersja płynów do płukania, przeznaczona dla ceniących elegancję domowników, obejmuje 4 rodzaje. Poza wyrazistymi i trwałymi zapachami inspirowanymi najlepszymi francuskimi perfumami ich wspólnym mianownikiem są też doskonałe właściwości pielęgnujące tkaniny. Skoncentrowane płyny Silan Supreme nadają praniu aksamitną miękkość i sprawiają, że wyprane ubrania są wyjątkowo przyjemne w dotyku.
Silan Supreme to luksusowa linia skoncentrowanych płynów do płukania tkanin, inspirowana francuskimi perfumamiMateriały prasowe / NETTO
Wariant Glamour, zawierający wyrafinowaną i oryginalną bazę kwiatowo-drzewiastą, uosabia luksus eleganckiej części Francji. Wersja Elegance charakteryzuje się kompozycją soczystych nut pomarańczy, łagodnych kwiatów i szlachetnych drzew. W wydaniu Romance mieszankę zapachową tworzą kremowa róża, drzewo sandałowe i otulające piżmo. Typ Attraction stanowi zaś połączenie cytrusowej nuty i gardenii.


Nowoczesne środki do płukania Silan Supreme wyróżniają się kremową formułą, wzbogaconą milionami wygładzających cząsteczek. Dzięki niej płyny zmiękczające szybko wchłaniają się w tkaniny i wnikają głęboko pomiędzy ich włókna, pielęgnując każde z nich. Z jednej strony zapewniają świeżość, z drugiej chronią przed uszkodzeniem. Płynów można używać do wszelkiego rodzaju tkanin.

A w jaki sposób powinno się je dozować, aby osiągnąć odpowiedni efekt? Nic w tym trudnego. Wystarczy użyć nakrętki butelki w celu odmierzenia odpowiedniej ilości płynu, którego przed użyciem nie należy rozcieńczać. Płyn trzeba następnie przelać do komory pralki przeznaczonej na środek zmiękczający. Do uzyskania miękkiego prania wystarczy 25 ml, bardzo miękkiego – 35 ml, a wyjątkowo miękkiego – 55 ml.

Pachnące płyny do płukania Silan Supreme w przyjaznych dla środowiska opakowaniach 1,2 l (w 100 proc. przeznaczonych do recyklingu) od poniedziałku 12 do soboty 17 kwietnia można kupić w sklepach Netto w cenie 10,99 zł. W tym tygodniu zakup płynu Silan Supreme premiowany jest dodatkową saszetkę kolorowej masy plastycznej Hey Clay w ramach akcji Masa Kreatywności.
W zamian za zrobienie zakupów w sklepach NETTO klienci otrzymują saszetki z kolorową masą plastyczną Hey Clay, która daje nieskończone możliwości kreatywnej zabawy dla całej rodziny. Masa dostępna jest w dwudziestu kolorach i zastyga w ciągu 24 godzin. Nie brudzi dłoni ani ubrań, jest nietoksyczna i biodegradowalna, a więc w pełni bezpieczna dla dzieci, które mogą wykonać z niej zabawkę.

Oprócz 5 g masy plastycznej każda saszetka zawiera również 1 znaczek. Po uzbieraniu 6 znaczków na karcie kolekcjonerskiej dostępnej w sklepach NETTO pojawi się możliwość zakupu oryginalnej pluszowej maskotki w kształcie jednego z 6 sympatycznych zwierzaków z Farmy Świeżości w cenie 24,99 zł. Wszystkie pluszaki są dostępne w sprzedaży również bez znaczków w cenie 49,99 zł.

Jakie są zasady odbioru saszetek Hey Clay? Bardzo proste. Za każde wydane 40 zł w sklepach NETTO otrzymamy 1 saszetkę. Dodatkowe saszetki będzie można otrzymać, kupując wybrane produkty pochodzące od takich dostawców jak chociażby Henkel, producent Silanu. Druga odsłona akcji Masa Kreatywności trwa od 12.04 do 03.07.2021. O tym, jak zdobyć w akcji dodatkowe saszetki z kolorową masą plastyczną Hey Clay, dowiecie się na tej stronie.

Artykuł powstał we współpracy z NETTO