Sposób na zabicie nudy w domu. 3 gry towarzyskie, które umilą czas w okresie lockdownu
Zamknięte restauracje, kluby, kina, teatry, baseny. Długo by wymieniać miejsca rozrywki i rekreacji, w których moglibyśmy spędzić wolny czas z rodziną czy przyjaciółmi, gdyby nie lockdownowa rzeczywistość. Koniec końców, musimy jakoś znaleźć sposób na zabicie nudy w domach. Jeśli macie już dość ślęczenia przed ekranami telewizorów czy komputerów, zapewnijcie sobie odmianę w postaci gier towarzyskich.
W co grać, aby zamknięta w czterech ścianach rodzina się nie nudziła, a przy okazji trochę rozruszała intelektualnie? Tym razem proponujemy trzy minigry towarzyskie. Wszystkie z nich łączą szybka rozgrywka, nieskomplikowane zasady, otwartość na graczy w różnym wieku, a także pomysłowe rozwiązania. Co najważniejsze, poniższe gry dają mnóstwo frajdy i młodszym, i starszym graczom.
Kaczki: Plaża w kartach
Gra karciana przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku powyżej 8 lat. Gracze otrzymują po 7 ponumerowanych kart kaczek, które następnie wykładają na stół. Karty zagrywają według określonych zasad (mogą wykładać te same numery albo ciągi numerów). Wygrywa gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kart, albo ten, który zaryzykuje i właściwie przewidzi, że ma najmniejszą wartość kart na ręce.W grze karcianej "Kaczki" gracze zagrywają swoje karty tak, aby uzyskać jak najwięcej punktów zwycięstwa•Materiały prasowe / Egmont
Basia w Zoo
Gra planszowa na podstawie bestsellerowej serii książek Zofii Staneckiej i Marianny Oklejak, których bohaterką jest mała dziewczynka nazywana "najlepszą przyjaciółką każdego przedszkolaka". Motywem planszówki jest wyprawa Basi wraz z rodziną na wycieczkę do zoo. W pudełku gry dla 2-4 graczy w wieku 4+ znajdziemy 36 kafelków ze zwierzętami, 8 żetonów postaci oraz instrukcję. Czas rozgrywki to ok. 20 minut.Celem w grze planszowej "Basia w Zoo" jest zgromadzenie jak największej liczby zdjęć ze zwierzakami•Materiały prasowe / Egmont
Criss Cross: kostka i krzyżyk
Gra, której formułę można zamknąć w określeniu "wykreślanka dla całej rodziny". Każdy gracz otrzymuje bowiem arkusz gry oraz ołówek. Zadanie polega na rysowaniu na diagramie symboli pojawiających się na rzuconych kościach. Im więcej tych samych znaków w każdej linii, tym więcej punktów. Po 14 rundach podliczane są punkty z kolumn i szeregów. Wygrywa ten gracz, który zdobędzie ich najwięcej.W grze "Criss Cross" należy tak planować rozmieszczenie symboli z rzuconych kości, aby było najwięcej tych samych w linii•Materiały prasowe / Egmont
Artykuł powstał we współpracy z Egmont