Wirtualna platforma P&G LifeLab Everyday oferuje interaktywną prezentację innowacji

Materiał PR-owy P&G
LifeLab:P&G zaprasza na wirtualną wizytę w Domu Przyszłości na targach CES 2021. Wirtualna platforma P&G LifeLab Everyday oferuje interaktywną prezentację innowacji w kategoriach produktów do domu, higieny i zdrowia, pielęgnacji i zrównoważonej konsumpcji. Stwórz swój awatar i sprawdź technologiczne nowinki, których użyjesz w domu.
Firma Procter&Gamble stworzyła platformę wirtualnej rzeczywistości. Materiały prasowe
Ta interaktywna platforma pozwala uczestnikom wydarzenia zanurzyć się w wirtualną rzeczywistość i poznać najnowsze innowacje i rozwiązania, będące wynikiem wnikliwej analizy potrzeb konsumentów, i codzienne życie pięciu miliardów ludzi na całym świecie.
— W czasach podlegających kluczowym przemianom i stale zmieniającym się środowisku, konsumenci coraz bardziej polegają w codziennym życiu na sprawdzonych, wysokiej jakości  produktach — powiedział Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G.

— Nasza platforma P&G LifeLab Everyday pokazuje, w jaki sposób nowe technologie wpływają na powstawanie innowacyjnych produktów, sprawiają, że jesteśmy prekursorem tych zmian i pozwalają tworzyć marki, dzięki którym codzienne życie staje się nieco prostsze, a przyszłość nieco jaśniejsza — dodał.
Odwiedzający wirtualną platformę P&G LifeLab Everyday mogą stworzyć własnego awatara. Wystawę zwiedzają więc jako awatar, wirtualnie testując wiele innowacji rozwiązań technicznych dla domu i naszej planety. Mogą też obejrzeć filmy i wysłuchać prezentacji na temat innowacyjnych produktów zaprojektowanych w odpowiedzi na potrzeby konsumenta, takich jak:


Oral-B iO: szczoteczka, która całkowicie rewolucjonizuje czyszczenie zębów – a wszystko to dzięki przełomowym, innowacyjnym funkcjom i rozwiązaniom, które podnoszą oczekiwania co do wygody i jakości szczotkowania.

Wśród nich należy wymienić cichy magnetyczny układ przekazywania energii i nową końcówkę, której ruch oscylacyjno-rotacyjny uzupełniają mikrowibracje, zapewniając idealnie czyste zęby na co dzień.

EC30: czyści czyściej. EC30 to bardziej zrównoważony środek czyszczący niż tradycyjne płyny.

Wyeliminowano z niego wodę i do minimum ograniczono skład chemiczny. Zrezygnowano także z plastikowego opakowania. Ten niezwykły preparat aktywuje się w ciągu kilku sekund pod wpływem wody, tworząc gęstą pianę, która usunie nawet najbardziej uporczywe zabrudzenia.
Materiały prasowe

Elektryczny odświeżacz powietrza Febreze Fade Defy: pierwszy dostępny na rynku odświeżacz powietrza do kontaktu, zawierający mikroprocesor, który cyfrowo reguluje optymalną ilość i moc zapachu, wykorzystując do tego bardzo precyzyjne badania konsumenckie.

Dzięki temu zachowuje świeżość przez aż 50 dni! 1 W dodatku produkt został wyposażony w lampkę LED, która zapala się, kiedy należy wymienić wkład.

Microban 24: rewolucyjny środek do dezynfekcji domu, który chroni powierzchnie przed rozprzestrzenianiem się i rozwojem bakterii przez 24 godziny (po zastosowaniu zgodnie z instrukcją) – nawet po wielokrotnym dotknięciu dezynfekowanej powierzchni.

Jeśli pracuje na najniższej mocy oraz po zastosowaniu zgodnie z instrukcją w ciągu pięciu minut skutecznie zwalcza bakterie Staphylococcus aureus i Enterobacter aerogenes.

Dawn Powerwash Dish Spray: pozwala myć naczynia w trakcie gotowania i tym samym zachować czystość w kuchni. Spray wytwarza pianę, która przylega do zabrudzeń na naczyniu, dzięki czemu nie ma potrzeby namaczania, a usunięcie zapieczonego tłuszczu trwa pięć razy krócej. Wystarczy SPRYSKAĆ, WYTRZEĆ i OPŁUKAĆ do czysta.

50-Liter Home Coalition: nowa inicjatywa zapoczątkowana przez P&G, w której uczestniczą przedstawiciele różnych branż i organizacji. Jej celem jest stworzenie zrównoważonych rozwiązań technicznych i praktyk, które mają zmienić sposób wykorzystania wody w gospodarstwach domowych i miejskim systemie wodno kanalizacyjnym w związku z niedoborem wody w miastach.

Na platformie P&G LifeLab Everyday znajduje się również zakładka kontaktowa (Connect with P&G), za pośrednictwem, której partnerzy i przedsiębiorcy mogą podzielić się swoimi najnowszymi pomysłami i inspiracjami z ekspertami P&G od innowacji i technologii.


Z kolei w zakładce Współpraca (Work with Us) potencjalni kandydaci zainteresowani pracą w P&G mogą porozmawiać o możliwościach rozwoju kariery z przedstawicielami firmy odpowiedzialnymi za pozyskiwanie talentów.

W amfiteatrze P&G LifeLab Everyday odbędzie się trzecia edycja corocznego konkursu Innovation Challenge, w którym wybrani młodzi przedsiębiorcy zaprezentują swoje najnowsze innowacyjne rozwiązania i powalczą o możliwość współpracy z organizacją P&G Ventures przy rozwoju produktu.

Ponadto w amfiteatrze nasi eksperci z działów zajmujących się produktami do pielęgnacji jamy ustnej (Oral Care) i produktami dla utrzymania czystości w domu (Home Care) zaprezentują ostanie osiągniecia innowacyjne marek P&G.

Odbędzie się tu także wyłączny pokaz przygotowanego przez markę Bounty filmu „How to keep a healthy home” o szybkości, z jaką rozprzestrzeniają się bakterie w kuchni, w
którym mikrobiolog dr Charles Gerba radzi, jak utrzymać czystość w domu.
Materiały prasowe
— Wierzymy, że P&G LifeLab ma przed sobą wspaniałą przyszłość także po zakończeniu targów CES — powiedział Phil Duncan, Global Design Officer P&G.

Inwestujemy w tę innowacyjną wirtualną platformę, ponieważ uważamy, że najlepszym sposobem na utrzymanie kontaktu z konsumentami, partnerami, mediami i innymi zainteresowanymi z całego świata jest zaproszenie ich za kulisy innowacji bez względu na czas i miejsce, w którym akurat przebywają.

P&G na targach CES Uczestnicy targów CES mogą odwiedzić wirtualną platformę P&G LifeLab na stronie wystawcy Procter&Gamble. Pozostali goście mogą wejść na stronę Pglifelab.com.

Po rejestracji goście mogą zwiedzać wirtualną platformę, uczestniczyć w rozmowach o przyszłości w amfiteatrze LifeLab Everyday, brać udział w prezentacjach produktów i wydarzeniach na żywo, a nawet kupować powiązane produkty lub zamawiać je w przedsprzedaży. Pełny program wydarzeń znajduje się na stronie.