Dwóch 8-latków znalazło błąd w kalendarzu. Kilka dni później dostali balony i prezenty

Alicja Cembrowska
Kupujesz kalendarz, a w nim brakuje jednego dnia. Jednej daty. Akurat tej, która jest dla ciebie ważna. Bo masz urodziny, rocznicę, ważne święto rodzinne. Dla dorosłego to raczej mało istotna sprawa, ale gdy jesteś 8-latkiem...
Do kalendarza banku Santander wkradł się błąd – zabrakło jednego dnia Zrzut z ekranu/Facebook
Wszyscy znamy powiedzenie o "kryzysach w social media". Niezadowolony klient wrzuca zdjęcie wadliwego produktu albo opis dramatycznej sytuacji, której nie da się rozwiązać z pomocą infolinii czy maila. Pozostaje Facebook i publiczne podzielenie się swoją historią. W takim przypadku firma musi już załatwić sprawę w taki sposób, by nie narazić się kolejnym klientom.

Można pomyłkę próbować ukryć, a można znaleźć rozwiązanie, które zdobędzie poklask i wywoła pozytywne emocje. Tę drugą opcję wybrał Santander Consumer Bank. Do kalendarza drukowanego przez bank wkradł się błąd – zabrakło w nim 17 listopada. Wpis na ten temat pojawił się na stronie BOOM Art Bełchatów.


– Dwóch bliźniaków, 8-latków bardzo się zmartwiło. W kalendarzu z banku okazało się, że w tym roku nie będzie daty 17 listopada! Zrobiło im się strasznie przykro, w końcu to data ich urodzin! Bank zapewnił ich, że to tylko pomyłka w druku a ich urodziny na pewno się odbędą! I rzeczywiście, Santander Consumer Bank Polska dotrzymał słowa! Na bliźniaków czekały piękne balony, plecaczki i tort! – czytamy.

Czy to akcja wizerunkowa, czy błąd w druku? Trudno powiedzieć, ale najważniejsze, że dzieci radośnie spędziły swoje urodziny.