Lidl robi to dobrze. Nowa gazetka promocyjna to piękna laurka dla kobiet i mężczyzn
Klasyczna reklama to tata majsterkujący w garażu, najlepiej, gdyby był delikatnie wystylizowany na brudnego. Tam trochę smaru na dłoni, tam kropelka potu na czole. Mama w tym czasie krząta się po kuchni w zwiewnym i szykownym fartuszku, piecze pachnącą szarlotkę dla swojego bohatera. W wersji gorszej biega z mopem po mieszkaniu, by bohater wrócił do czystego gniazdka. Lidl poszedł inną drogą.
Coś się zmienia
Na jednym zdjęciu mężczyzna zmywa podłogę, reklamując zestaw mop-wiadro-kij, na drugim prasuje ubrania. Na grupach dla kobiet pojawiły się natomiast komentarze, że "w końcu coś się zmienia" i że fajnie, że dyskont postawił na taką właśnie reklamę.
Zrzut z ekranu/Lidl.pl
Zrzut z ekranu/Lidl.pl