logo
Dlaczego kampania DOTYKAM=WYGRYWAM jest tak ważna? 123rf
Reklama.

Sukces 13. edycji kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

Zebrane biustonosze przekazano, jak co roku, partnerowi kampanii – firmie recyklingowej Wtórpol, a uzyskane środki wspierają działania na rzecz walki z rakiem piersi, prowadzone i propagowane przez fundację Wsparcie na Starcie i stowarzyszenie Polskie Amazonki Ruch Społeczny.

Sukces akcji!

W październiku 2024 roku, miesiącu poświęconym profilaktyce raka piersi, w 120 salonach brafittingowych zlokalizowanych na terenie całej Polski, współpracujących z marką Panache, strategicznym partnerem kampanii, w ramach akcji udało się zebrać aż 28885 sztuk źle dopasowanych biustonoszy.

Pozyskano aż 192 819,13 na BIUSTObusa!

Dzięki sprzedaży cegiełek i akcji udało się zebrać aż 192 819,13 zł na cel kampanii – zakup BIUSTObusa, mobilnego centrum edukacji, który wyruszy w trasę po Polsce, by edukować i inspirować kobiety w każdym wieku do dbania o zdrowie piersi.  

Nie odbyło by się to bez Darczyńców kampanii:

  • Marka Panache stworzyła różowy biustonosz sportowy - cegiełkę, z której 100% zysku zostało przekazane na cel Dotykam=Wygrywam.
  • Marka Organique przekazała kampanii aż 100% zysku z październikowych sprzedaży żelów do ciała i maseł z linii Naturals Sensitive oraz Bloom Essence.
  • Firma Deni Cler wsparła kampanię przekazaniem 50% zysku z produkcji  BIUSTOpozytywnych koszulek, zaprojektowanych przez artystkę Annę Halarewicz
  • Marka Bra Tape przekazała 50% zysku ze sprzedaży szczotek do masażu biustu.
  • Dlaczego kampania DOTYKAM=WYGRYWAM jest tak ważna?

    - Nie mogę przestać myśleć o tym, że smutne statystyki wciąż odbierają zdrowie i życie kobiet, a przecież tak wiele można zrobić, by temu zapobiec. Dlatego kampania DOTYKAM=WYGRYWAM jest dla mnie czymś więcej niż inicjatywą – to misja, która ma realnie zmieniać rzeczywistość. To edukacja, która budzi świadomość, i działania, które ratują życie. Musimy wspólnie zawalczyć o przyszłość, w której każda kobieta wie, jak dbać o swoje zdrowie" – mówi Izabela Sakutova, twórczyni kampanii i międzynarodowa ekspertka brafittingu.

    Spełnianie marzeń: BIUSTObus wkrótce ruszy w trasę!

    „BIUSTObus jest moim wielkim marzeniem – wyobrażam sobie mobilne centrum edukacji, które dociera do każdej kobiety, niezależnie od miejsca zamieszkania. Dzięki kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM to marzenie stało się celem, który z każdym dniem jest coraz bliżej realizacji. Każda cegiełka, każdy biustonosz przekazany do reCYClingu, każdy gest wsparcia ma ogromne znaczenie. Z całego serca dziękuję wszystkim darczyńcom – to dzięki Wam BIUSTObus wkrótce ruszy w Polskę, by uczyć, inspirować i ratować życie. To dla nas krok milowy w walce o zdrowie kobiet, który pokazuje, że razem możemy naprawdę wszystko" – podkreśla Izabela Sakutova.

    „Edukacja na temat samobadania piersi jest piekielnie istotna. O ile w dużych miastach z wiedzą nie jest tak źle, tak w mniejszych miejscowościach, kobiety często nie mają do niej dostępu.  Nie każdy żyje Instagramem, a w telewizji, ten temat, nie promowany na szeroką skalę. Dlatego, właśnie akcje takie jak ta, mające na celu dotrzeć z pomocą i treścią edukacyjną do każdej kobiety, są mi bardzo bliskie! Kochane dziewczyny - musimy o siebie zadbać, bo jak nie My to kto? - mówi Ada Fijał.

    „Czuję się zaszczycona będąc ambasadorką tak ważnej Kampanii, przyczyniającej się do wzrostu świadomości społecznej, zdrowego, higienicznego stylu życia oraz regularnych badań. Wspierajmy się w dbaniu o zdrowie, to takie ważne!" – dodaje Emilia Dankwa

    Ambasadorki kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM

    Siłą kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM są znane ambasadorki, które zachęcają kobiety do samobadania piersi. Wśród nich są : Ada Fijał, Bryska, Agnieszka Kaczorowska, Emilia Dankwa, Vanessa Rojewska, Kamila Staniek, Beata Sadowska, Daria Widawska, Natalia Przybysz, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Dorota Gardias, Anna Gzyra-Augustynowicz, Ilona i Milena Krawczyńskie, czyli Siostry ADiHD, Kinga Zawodnik, Lidia Kalita, Anna Iberszer, Paulina Koziejowska, Miss Polonia 2024 Maja Klajda, Miss Polonia 2023 Ewa Jakubiec, Anika Dąbrowska, Anna Męczyńska, a także Ola Żelazo @joga.zelazo, Karolina Cwalina @sexyzaczynasiewglowie, Alina Adamowicz @alka_positive, Katarzyna i  Paulina Błędowskie @omatkoicorko, Angelika Miszalska-Kamińska @miszalskakaminska, Monika Kołodyńska-Lewandowska @monika_kolodynska_bralady, Joanna Ceplin @joannaceplin_pl i Małgorzata Sokołowska @zpamietnikapolicjantki. 

    BIUSTOapka ( biustoapka.pl )

    Powstała dzięki kampanii DOTYKAM=WYGRYWAM bezpłatna, biustopozytywna aplikacja, skierowana do nastolatek, budująca w nich zdrowe nawyki dbania o piersi. BIUSTOapka to źródło wiedzy na temat kompleksowego dbania o zdrowie piersi. Zawiera interaktywny przewodnik samobadania piersi, który dodatkowo regularnie wysyła przypominajki samobadania, ale także nie pozwoli zapomnieć o innych ważnych badaniach profilaktycznych, takich jak USG, mammografia czy cytologia. Wyjaśnia też, jak dobrać biustonosz i pomaga znaleźć lokalne sklepy brafittingowe, które aktywnie wspierają kampanię DOTYKAM=WYGRYWAM w ramach wolontariatu.