Każde pokolenie ma swój… Hortex. Marka obecna na naszych stołach od dekad rusza z nową kampanią
Dawid Wojtowicz
07 stycznia 2025, 08:03·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 07 stycznia 2025, 08:03
Od dziesięcioleci na polskich stołach goszczą warzywa i owoce Hortex, którymi delektują się kolejne pokolenia Polaków. Dla uświetnienia tej wieloletniej obecności cieszący się mianem "marki ikony" producent mrożonek ruszył z nową kampanią reklamową, w której pokazuje, jak udanie łączy tradycję z nowoczesnością.
Reklama.
Reklama.
"Pokolenia". Tak zatytułowana została nowa platforma wielokanałowej komunikacji Hortex, której realizację znana marka spożywcza powierzyła wizjonerom i animatorom z agencji Opus B. Na potrzeby najnowszej kampanii przygotowano spoty telewizyjne, reklamy internetowe, komunikaty outdoorowe, a także akcje prowadzone w miejscach sprzedaży.
Do współpracy nad "pokoleniowym" przekazem polskiego producenta mrożonych warzyw, owoców, gotowych dań, zup, pizzy i lodów zaproszono reżysera młodego pokolenia – Krzysztofa Grajpera, specjalistę od produkcji z pogranicza muzyki i nowoczesnej narracji. Sesję zorganizowano w Belgradzie w domu produkcyjnym Bad Rabbit.
Przekaz platformy komunikacji "Pokolenia" przede wszystkim eksponuje piękne i unikalne dziedzictwo Hortex towarzyszącego na stołach wielu generacjom Polaków. Jednocześnie podkreśla innowacyjne podejście ikonicznej marki do tworzenia nowych rozwiązań na rynku żywności – nowatorskich produktów spożywczych czy kompozycji smakowych.
– Hortex od lat rozwija się razem z kolejnymi pokoleniami konsumentów. Nie tylko ożywia kulinarne wspomnienia i ulubione smaki, ale także wprowadza nowe pomysły na dania i napoje. Łączy w ten sposób konkretne potrzeby i oczekiwania różnych generacji oraz tradycję z nowoczesnością – komentuje Agnieszka Janikowska, Doradca Zarządu ds. Marketingu w Hortex.
Ekspertka zauważa, że każde pokolenie jest trochę inne od poprzedniego, dlatego Hortex bacznie obserwuje zmiany w postawach konsumenckich i na nie reaguje. – Dzięki konsekwentnym i przemyślanym działaniom zbudowaliśmy markę silną i stabilną, a przy tym elastyczną, która ma moc łączenia pokoleń. O tym jest właśnie nasza najnowsza kampania.
Hymnem ogólnopolskiej akcji promocyjnej Hortex został przebój muzyczny „Pokolenie”, piosenka zespołu Kombii z tekstem Jacka Cygana. Przerobiony utwór, który opowiada o łączeniu pokoleń, przez co świetnie oddaje przyświecającą kampanii ideę, przygotował w nowej aranżacji producent muzyczny Michał Będkowski, znany jako Zeppy Zep.
Od strony koncepcyjnej zaprezentowana w filmach historia marki Hortex została przedstawiona w oryginalny, bo odstający od chronologii sposób. Twórcy kampanii postawili na kolażowy charakter spotów, chcąc zaakcentować, że czasy się zmieniają, ale przyjemność kosztowania znanych i nowych smaków z bliskimi pozostaje taka sama.
– Marka Hortex była i jest postrzegana jako lider innowacji w swojej branży i nie tylko. Ułatwiamy konsumentom codzienne życie i dostarczamy smaki, które łączą bliskich, przyjaciół, a nawet całe generacje już od niemal 80 lat – dodaje Urszula Bonecka, Dyrektor Marketingu FFV w spółce Polski Ogród, jednego z podmiotów Grupy Hortex.
Najnowsza kampania reklamowa marki Hortex stanowi podsumowanie dotychczasowego dorobku założonego w 1958 roku polskiego przedsiębiorstwa spożywczego, a także ma być otwarciem się firmy na nowe wyzwania, zwłaszcza preferencje konsumentów. – Bo każde pokolenie ma i będzie miało swój Hortex – puentuje przedstawicielka Grupy Hortex.