Chusteczki dla niemowląt WaterWipes Original z jednym istotnym ulepszeniem: teraz nie zawierają plastiku*. Nic więcej się nie zmieniło. Nadal są idealne dla wrażliwej skóry noworodków i wcześniaków i zawierają tylko dwa składniki, 99,9% wody i kroplę ekstraktu owocowego.
*Oświadczenie nie odnosi się do pełnego cyklu życia produktu ani opakowania z tworzywa sztucznego i dotyczy wyłącznie chusteczek.
Olej z czarnuszki to naturalny skarb natury. Najcenniejszy jest niefiltrowany i nierafinowany, wytwarzany ręcznie. Zachowuje wówczas całą swoją moc i wysoką zawartość cennego tymochinonu, a także nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega 6 i 9. Dzieciom posmakuje jako składnik miodzisiowej mikstury, wymieszany z ulubionym miodem lub odrobiną soku.
Laboratoria Eau Thermale Avène opracowały innowacyjny produkt pomagający zwalczyć najbardziej uporczywe niedoskonałości – 15-dniową kurację Cleanance Comedomed Peeling, zawierającą trzy wyjątkowe składniki aktywne: RETINALDEHYD, KWAS GLIKOLOWY oraz COMEDOCLASTIN™.
Cleanance Comedomed Peeling Intensywny krem na wypryski zwalcza uporczywe niedoskonałości oraz wygładza skórę już po 1 dniu stosowania 3 . Składniki aktywne: RETINALDEHYD i KWAS GLIKOLOWY działają złuszczająco, odblokowują pory, redukują niedoskonałości trądzikowe oraz ślady po nich, a innowacyjny COMEDOCLASTIN TM (opatentowany przez Eau Thermale Avène wyciąg z ostropestu plamistego) redukuje widoczne zmiany oraz zapobiega ich nawrotom.
Po 15 dniach stosowania kremu Cleanance Comedomed Peeling ilość wyprysków zmniejsza się o 92% 4 . Produkt przeznaczony jest dla młodzieży od 12 roku życia oraz dla osób dorosłych. Dzięki wyjątkowej tolerancji to idealny wybór dla skóry wrażliwej. Stosuje się go wieczorem na całą twarz oraz dodatkowo, w ciągu dnia, punktowo na uporczywe niedoskonałości. Cleanance Comedomed Peeling nie wymaga spłukiwania, a czas trwania kuracji przeciw wypryskom trwa 15 dni. W czasie stosowania ważne jest korzystanie z ochrony przeciwsłonecznej.
W asortymencie Babydream znajdziemy szeroki wachlarz produktów nastawionych na zróżnicowane potrzeby najmłodszych - od podkładów pielęgnacyjnych, pieluch i chusteczek, przez kosmetyki do pielęgnacji, aż po żywność dla niemowląt oraz akcesoria.
Chłonność i wygoda to cechy, które wyróżniają pieluchy Babydream. Zarówno pieluszki dla noworodków, jak i pieluchomajtki dla większych dzieci zapewniają niezawodną ochronę. Babydream pieluchy dają się perfekcyjnie dopasować dzięki elastycznym zapięciom na rzepy, umożliwiając dziecku beztroskie odkrywanie świata i dobry sen.
W odpowiedzi na potrzeby wyjątkowo wrażliwej skóry dzieci powstała seria Babydream Natural Care, która wyróżniona jest znakiem jakości Natrue – certyfikatem kosmetyków naturalnych. Produkty są wegańskie, organiczne, nie zawierają perfum, mikrodrobin plastiku i olejów mineralnych.
Skóra dziecka jest o wiele cieńsza niż u dorosłej osoby – szybciej traci wodę, jest wrażliwa, skłonna do wysuszania i podrażnień, a także bardziej narażona na poparzenia słoneczne. Babydream spf 50 gwarantuje bardzo wysoką ochronę UVA i UVB, a dzięki formie sprayu proces nakładania produktu przebiega szybko i sprawnie.
iRobot prezentuje nowego robota sprzątającego ze swojej linii Roomba Essential. Przystępne cenowo urządzenie w nowej odsłonie oferuje dwa razy większą moc sprzątania oraz stację dokującą AutoEmpty, która automatycznie opróżnia pojemnik na brud. To pierwszy tego typu model w ofercie iRobot, dostępny na polskim rynku już od 1 października w cenie 1599 zł.
Siła, pasja i stylowa wygoda - to esencja kobiecości wyrażona w innowacyjnym smartwatchu. Valkiria to smartwatch dla odważnych kobiet, które kochają aktywne życie. Zegarek wspiera wyznaczone cele, motywuje do działania i pozwala cieszyć się chwilami tylko dla siebie.
Opiekacz Breville DuraCeramic VST070X to idealne urządzenie do przygotowywania ciepłych kanapek i przekąsek. Wyposażony w innowacyjną powłokę DuraCeramic, która zapewnia trwałość oraz zapobiega przywieraniu potraw, dzięki czemu czyszczenie jest szybkie i proste.
Dzięki dwóm ustawieniom temperatury możesz idealnie dopasować moc do przygotowywanych potraw – niższa jest idealna do słodkich przekąsek, wyższa do tostów. Powłoka DuraCeramic jest wolna od PFOA i PTFE, co gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania. Urządzenie świetnie sprawdzi się w każdej kuchni, oferując funkcjonalność i stylowy wygląd.
Kolekcja kosmetyków „My Hair My Art” to nowy wymiar współpracy marki Neboa i duetu projektantów Paprocki Brzozowski. Oryginalne rysunki kobiecych sylwetek ozdobiły butelki Neboa, nadając im charakter małych dzieł sztuki codziennego użytku.
Hasło serii „My Hair My Art” w twórczy sposób nawiązuje do motywu przewodniego modowej kolekcji „My Body My Art” autorstwa duetu Paprocki Brzozowski. I tak jak w przypadku pokazu mody, kreatorzy stworzyli unikalne rysunki modelek, które tym razem ozdobiły ścianki designerskich butelek szamponów i odżywek Neboa, nadając im artystyczny szlif i niepowtarzalny charakter.
W skład kolekcji „My Hair My Art” wchodzi siedem kosmetyków, odpowiadających na różne potrzeby włosów.
FAQ™ Swiss - marka spod parasola FOREO, wprowadza na rynek przełomowe nowości, uzupełniając ukochaną przez gwiazdy i klientów linię przeciwstarzeniowych masek LED. Do znanej maski na twarz FAQ™ 202, dołącza FAQ™ 211 - maska LED na szyję i dekolt oraz FAQ™ 221 - maska LED na dłonie. To trio ma zapewnić najskuteczniejszą kurację anti-aging, skupiając się na miejscach, na których oznaki starzenia widoczne są najszybciej - dłoniach, szyi oraz rzecz jasna twarzy.
Najnowsze maski FAQ na dłonie oraz na szuję wykorzystują technologię LED w postaci 8 różnych długości fal światła (bliskiej podczerwieni, czerwony, niebieski, zielony, pomarańczowy, fioletowy, cyjanowy i żółty), aby wzmocnić różne warstwy skóry i na nowo pobudzić naturalne procesy jej naprawy. Precyzyjne długości fal stymulują produkcję kolagenu poprzez głęboką penetrację warstw skóry. Każde światło działa na inną potrzebę. Maski są zaprojektowane tak, aby łatwo było włączyć je do codziennej rutyny pielęgnacyjnej.
W trosce o zdrowe uśmiechy uczniów rusza kolejna edycja Orbit® „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma szansę dowiedzieć się jak prawidłowo dbać o zęby i zapobiegać próchnicy. Program niezmiennie organizowany jest przez Mars Polska i Polski Czerwony Krzyż oraz wspierany merytorycznie przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne oraz Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej. Ambasadorką inicjatywy od lat jest aktorka i działaczka społeczna Magdalena Różczka.