mamDu_avatar

"Przywróćmy dzieciom radość". Wystartowała kampania społeczna Instytutu Rozwoju Emocji

Materiał reklamowy Kampanii Przywróćmy Dzieciom Radość

10 czerwca 2024, 16:36 · 2 minuty czytania
Kampania społeczna "Przywróćmy dzieciom radość" Instytutu Rozwoju Emocji z ambasadorką Weroniką Książkiewicz i Gosią Ohme rusza 1-go czerwca czyli w Dzień Dziecka i potrwa do początku wakacji 21 czerwca. Śledź codziennie co robi Marzena Martyniak ekspertka od inteligencji emocjonalnej oraz Ambasadorki na swoim Instagramie (i na Instagramie Instytutu Rozwoju Emocji) i dołącz do akcji.


"Przywróćmy dzieciom radość". Wystartowała kampania społeczna Instytutu Rozwoju Emocji

Materiał reklamowy Kampanii Przywróćmy Dzieciom Radość
10 czerwca 2024, 16:36 • 1 minuta czytania
Kampania społeczna "Przywróćmy dzieciom radość" Instytutu Rozwoju Emocji z ambasadorką Weroniką Książkiewicz i Gosią Ohme rusza 1-go czerwca czyli w Dzień Dziecka i potrwa do początku wakacji 21 czerwca. Śledź codziennie co robi Marzena Martyniak ekspertka od inteligencji emocjonalnej oraz Ambasadorki na swoim Instagramie (i na Instagramie Instytutu Rozwoju Emocji) i dołącz do akcji.
Kampania społeczna "Przywróćmy dzieciom radość" Instytutu Rozwoju Emocji z ambasadorką Weroniką Książkiewicz i Gosią Ohme rusza 1-go czerwca czyli w Dzień Dziecka i potrwa do początku wakacji 21 czerwca. Anna Samoylova / Unsplash
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Kampania ma jeden wielki cel – przywrócić dzieciom moc odczuwania radości. 

Instytut Rozwoju Emocji jest organizacją zajmującą się badaniami i rozwojem Inteligencji Emocjonalnej. Wyniki badań w każdym roku pokazują konkretne trudności w zarządzaniu emocjami, w najnowszych badaniach największą trudność miały dzieci z emocją radość a konkretnie z jej rozumieniem. 

„W 2024 roku widoczny jest u dzieci w wieku 6 lat spadek umiejętności rozumienia powodów pojawiania się emocji radość. Coraz więcej dzieci obserwując śmiejącego się kolegę, rodzica, czy innego dorosłego nie rozumie dlaczego Oni czują radość. Dostrzegają uśmiech, pisk czyli sposób wyrażenia przyjemnego pobudzenia i rozpoznają tę emocje jako radość ale nic więcej. 

Dlatego wychodzimy z kampanią społeczną „Przywróćmy dzieciom radość, bo trudno jest być szczęśliwym kiedy nie rozumie się, co sprawia nam radość.”- mówi Marzena Martyniak z Instytutu Rozwoju Emocji, pomysłodawczyni kampanii. 

Weronika Książkiewicz i Gosia Ohme codziennie będą dostawały koperty z zadaniem niespodzianką i wspólnie z jej słuchaczami postarają się je wykonać. Zadania mają na celu zrozumieć role jaką pełni w naszym życiu emocja radość i dlaczego jej odczuwanie jest ważne, a co najważniejsze jak uczyć dzieci rozumieć radość i umieć wykorzystywać jej potencjał w życiu. 

Aby wziąć udział w kampanii, wystarczy śledzić social media Weroniki Książkiewicz, Gosi Ohme, Marzeny Martyniak oraz Instytutu Rozwoju Emocji. Każdego dnia o godzinie 11.00 Marzena Martyniak, Weronika i Gosia będą czytać zadanie do wykonania, zachęcamy wszystkich do wykonania go razem z nimi. Możecie także podzielić się swoimi doświadczeniami i refleksjami jak Wam poszło wykonanie zadania w codziennych komentarzach pod postem.

Połączmy siły i pomóżmy dzieciom zrozumieć, że wiele jest sytuacji dzięki którym odczuwamy radość, bo odczuwanie radości jest kluczem do budowania szczęścia. Dołączcie do nas już 1. czerwca i razem z nami odkrywajcie magiczną siłę radości!❤️

#RozwójInteligencjiEmocjonalnej#KampaniaSpołeczna#WeronikaKsiążkiewicz#GosiaOhme