Miłość należy okazywać i pielęgnować codziennie. I co najważniejsze, w czynach, a nie jedynie samymi słowami. O tym przypomina nam wszystkim zorganizowana pod hasłem "BE LOVE" kampania marki Pandora.
Miłość należy okazywać i pielęgnować codziennie. I co najważniejsze, w czynach, a nie jedynie samymi słowami. O tym przypomina nam wszystkim zorganizowana pod hasłem "BE LOVE" kampania marki Pandora. Materiały prasowe / Pandora
REKLAMA

BE LOVE. Pod takim hasłem przebiega kampania zorganizowana przez markę Pandora we współpracy ze znanymi osobami ze świata artystycznego oraz modelingu. Duński producent i sprzedawca biżuterii podkreśla niezwykłą moc miłości, zwracając szczególną uwagę na trzy aspekty jej postrzegania – uniwersalizm, praktykę oraz różnorodność.

Uniwersalizm zawiera się w zdaniu "miłość to coś więcej niż data w kalendarzu czy miłosny list". Należy ją dostrzegać w codzienności, otaczać się nią, dawać innym i przyjmować ją od innych, dzień w dzień się nią inspirować i nią żyć. Z kolei praktyka wymaga zrozumienia, że miłość to coś więcej niż romantyczne uczucie. To także działanie, a więc ma ona sens tylko wtedy, gdy wyrażana jest nie tylko słowami, ale także czynami.

logo
Piosenkarki i siostry Chloe Bailey i Halle Bailey, ambasadorki kampanii "BE LOVE" marki Pandora. Materiały prasowe / Pandora

Różnorodność sprowadza się do tego, że miłość może przybierać różne formy. To uczucie to coś większego i bardziej osobistego. Kierując do wszystkich przekaz, że miłość zaczyna się w każdym z nas i jest ucieleśnieniem tego, jak żyjemy, marka Pandora odwołuje się do jednego ze swoich celów. Jest nim pomaganie ludziom w wyrażaniu tego, co czują m.in. poprzez dobór tworzących piękne wspomnienia dodatków do stylizacji.

Różne oblicza miłości prezentują ambasadorki i ambasadorzy BE LOVE. W kampanii wystąpiły będące siostrami piosenkarki Chloe Bailey i Halle Bailey, aktorka Selma Blair, modele Colin Alexander, Saiyan Marley i Jack Spencer oraz modelki Sasha Pivovarova, Aviana McClish, Jocelyn Corona, Yumi Nu, Salem Mitchell, Thara i Meghan Collison. Esencję kampanii wyraża wyreżyserowany przez Sophię Nahli Allison klip z piosenką zespołu Bee Gees "To Love Somebody" zaśpiewaną przez siostry Bailey.

O tym, że każdy dzień może być nośnikiem pięknych wspomnień pełnych miłości wyrażonej w indywidualny sposób, przypomina również najnowsza kolekcja walentynkowa Pandory. Wśród propozycji dla drugiej połówki znalazły się m.in. srebrny lub platerowany 14-karatowym złotem otwierany medalik na ukryte wyznanie miłości, platerowany złotem zestaw naszyjnika i kolczyków z sercem, zawieszka kłódka w kształcie serca, srebrny naszyjnik z napisem "love" czy pierścionek platerowany złotem z dużą cyrkonią w kształcie serca.

W romantycznej kolekcji poszukujący walentynkowych prezentów dla ukochanych osób znajdą i klasyczne ozdoby biżuteryjne, i wyroby jubilerskie o bardziej wyrazistym charakterze, i świadczące o niemałej kreatywności dodatki stylizacyjne. Choć asortyment na tegoroczne Walentynki zdominowały elementy z motywem serca, uzupełniają go nowe modele biżuterii na czele z pierścionkami w formie sygnetu.

logo
Aktorka Selma Blair, ambasadorka kampanii "BE LOVE" marki Pandora. Materiały prasowe / Pandora

Warto dodać, że Pandora ma w swojej ofercie dla zakochanych i nie tylko usługę grawerowania. Każdy/a, kto przyjdzie do salonów marki, może zlecić wykonanie wyrażającej czułe przesłanie formy (wzoru, rysunku, tekstu) na biżuterii. Pierścionki czy inne wyroby jubilerskie z takim osobistym wkładem w ich wygląd zmienią się w absolutnie unikalne prezenty idealne wręcz na zbliżające się Walentynki.

Na etapie projektowania do wykonania graweru do wyboru ma się 9 czcionek oraz 60 udoskonalających go symboli. Istnieje też możliwość przygotowania swojego autorskiego projektu! W jaki sposób? Otóż w każdym salonie na klientów czeka udostępniony dla nich tablet. To na nim mogą oni stworzyć własne, odręczne napisy i/lub rysunki, które potem zostaną wygrawerowane na wybranej przez nich biżuterii.

logo
Przykładowe wyroby jubilerskie w kolekcji walentynkowej marki Pandora. Materiały prasowe / Bandora

Pandora ma w swojej ofercie ponad 20 różnych elementów, które można personalizować grawerem. Mowa o wyrobach dostępnych w srebrze oraz platerowanych różowym lub żółtym złotem, takich jak zawieszki, bransoletki czy breloki. Usługa jest dostępna w 12 salonach w największych miastach w Polsce (Warszawa, Łódź, Szczecin, Gdańsk, Lublin, Toruń, Poznań, Wrocław, Kraków). Więcej szczegółów o usłudze i produktach Pandory kryje oficjalna strona marki.