BE LOVE. Pod takim hasłem przebiega kampania zorganizowana przez markę Pandora we współpracy ze znanymi osobami ze świata artystycznego oraz modelingu. Duński producent i sprzedawca biżuterii podkreśla niezwykłą moc miłości, zwracając szczególną uwagę na trzy aspekty jej postrzegania – uniwersalizm, praktykę oraz różnorodność.
Uniwersalizm zawiera się w zdaniu "miłość to coś więcej niż data w kalendarzu czy miłosny list". Należy ją dostrzegać w codzienności, otaczać się nią, dawać innym i przyjmować ją od innych, dzień w dzień się nią inspirować i nią żyć. Z kolei praktyka wymaga zrozumienia, że miłość to coś więcej niż romantyczne uczucie. To także działanie, a więc ma ona sens tylko wtedy, gdy wyrażana jest nie tylko słowami, ale także czynami.
Różnorodność sprowadza się do tego, że miłość może przybierać różne formy. To uczucie to coś większego i bardziej osobistego. Kierując do wszystkich przekaz, że miłość zaczyna się w każdym z nas i jest ucieleśnieniem tego, jak żyjemy, marka Pandora odwołuje się do jednego ze swoich celów. Jest nim pomaganie ludziom w wyrażaniu tego, co czują m.in. poprzez dobór tworzących piękne wspomnienia dodatków do stylizacji.
Różne oblicza miłości prezentują ambasadorki i ambasadorzy BE LOVE. W kampanii wystąpiły będące siostrami piosenkarki Chloe Bailey i Halle Bailey, aktorka Selma Blair, modele Colin Alexander, Saiyan Marley i Jack Spencer oraz modelki Sasha Pivovarova, Aviana McClish, Jocelyn Corona, Yumi Nu, Salem Mitchell, Thara i Meghan Collison. Esencję kampanii wyraża wyreżyserowany przez Sophię Nahli Allison klip z piosenką zespołu Bee Gees "To Love Somebody" zaśpiewaną przez siostry Bailey.
O tym, że każdy dzień może być nośnikiem pięknych wspomnień pełnych miłości wyrażonej w indywidualny sposób, przypomina również najnowsza kolekcja walentynkowa Pandory. Wśród propozycji dla drugiej połówki znalazły się m.in. srebrny lub platerowany 14-karatowym złotem otwierany medalik na ukryte wyznanie miłości, platerowany złotem zestaw naszyjnika i kolczyków z sercem, zawieszka kłódka w kształcie serca, srebrny naszyjnik z napisem "love" czy pierścionek platerowany złotem z dużą cyrkonią w kształcie serca.
W romantycznej kolekcji poszukujący walentynkowych prezentów dla ukochanych osób znajdą i klasyczne ozdoby biżuteryjne, i wyroby jubilerskie o bardziej wyrazistym charakterze, i świadczące o niemałej kreatywności dodatki stylizacyjne. Choć asortyment na tegoroczne Walentynki zdominowały elementy z motywem serca, uzupełniają go nowe modele biżuterii na czele z pierścionkami w formie sygnetu.
Warto dodać, że Pandora ma w swojej ofercie dla zakochanych i nie tylko usługę grawerowania. Każdy/a, kto przyjdzie do salonów marki, może zlecić wykonanie wyrażającej czułe przesłanie formy (wzoru, rysunku, tekstu) na biżuterii. Pierścionki czy inne wyroby jubilerskie z takim osobistym wkładem w ich wygląd zmienią się w absolutnie unikalne prezenty idealne wręcz na zbliżające się Walentynki.
Na etapie projektowania do wykonania graweru do wyboru ma się 9 czcionek oraz 60 udoskonalających go symboli. Istnieje też możliwość przygotowania swojego autorskiego projektu! W jaki sposób? Otóż w każdym salonie na klientów czeka udostępniony dla nich tablet. To na nim mogą oni stworzyć własne, odręczne napisy i/lub rysunki, które potem zostaną wygrawerowane na wybranej przez nich biżuterii.
Pandora ma w swojej ofercie ponad 20 różnych elementów, które można personalizować grawerem. Mowa o wyrobach dostępnych w srebrze oraz platerowanych różowym lub żółtym złotem, takich jak zawieszki, bransoletki czy breloki. Usługa jest dostępna w 12 salonach w największych miastach w Polsce (Warszawa, Łódź, Szczecin, Gdańsk, Lublin, Toruń, Poznań, Wrocław, Kraków). Więcej szczegółów o usłudze i produktach Pandory kryje oficjalna strona marki.