
Dzięki akcji "Ubrania od Serca”, organizowanej przez firmę Procter and Gamble, właściciela marki Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych mają okazję odbyć cenną lekcję niezależności i decyzyjności - umiejętności, które są niezbędne w dorosłym życiu – poprzez samodzielny wybór i zakup wymarzonych ubrań w sklepie. To proste zadanie pozwala pobudzić dziecięcą kreatywność i wyrażać swój charakter.
W tym roku odbywa się już 6. edycja programu „Ubrania od Serca”. Dzięki tej niezwykłej akcji i zaangażowaniu Polaków, do tej pory udało się ufundować vouchery dla ponad 7000 dzieci!
Gościem naszego podcastu jest Ania Starmach, ambasadorka marki Vizir. Posłuchajcie rozmowy z nią oraz Iwoną Niemasz, Przewodniczącą Zarządu Towarzystwa Nasz Dom i dowiedzcie się, dlaczego ta akcja jest tak niezwykła i warto się w nią zaangażować. Poznajcie historie dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych, które czekają na waszą pomoc. A pomoc ta jest niezwykle prosta!
Wystarczy, że w czasie trwania akcji, czyli od 1 kwietnia do 30 czerwca 2023 zakupimy kapsułki do prania Vizir Platinum PODS® oznaczone z boku opakowania pomarańczowym serduszkiem, takim jak jest to widoczne na tych kartonowych opakowaniach.
To właśnie ze sprzedaży tych produktów, część dochodu jest przeznaczona na vouchery dla dzieci.
