Michał Szpak rozpoznawany jest także z powodu swoich pięknych długich kręconych włosów.
Michał Szpak rozpoznawany jest także z powodu swoich pięknych długich kręconych włosów. materiały prasowe
REKLAMA

Niezwykła kampania marki Pantene o byciu indywidualistą

W maju tego roku wystartowała nowa kampania Pantene, w której, po raz pierwszy w polskiej historii marki, jej ambasadorem został mężczyzna – Michał Szpak. Piosenkarz jest znany w showbiznesie ze swoich długich, pięknych i kręconych włosów, które są jego znakiem rozpoznawczym od ponad 10 lat.

Nowa kampania marki, której tytuł brzmi #SiłaWłosów jest o tym, jak ważną rolę w życiu każdego z nas odgrywają włosy. To one są jednym z głównych sposobów na określanie naszej tożsamości, wyrażania tego, kim jesteśmy, jak chcemy być postrzegani. Kiedy nasze włosy są takie, jakie chcemy, są źródłem naszej wewnętrznej siły. Pantene podkreśla jednak, że bycie sobą nie zawsze jest łatwe, gdyż nasz wizerunek może spotkać się ze społecznym odrzuceniem, o czym głośno zawsze mówi też Michał Szpak. Misją marki jest wsparcie każdego w wyrażaniu siebie poprzez włosy. Podkreśla to hasło kampanii, pod którym podpisuje się artysta: "Trzeba mieć siłę, żeby być innym, ale warto".

Wybór Michała Szpaka na nowego ambasadora Pantene potwierdza zaangażowanie marki w rozpoczęcie dyskusji na tematy, które są istotne społecznie. Kampania #SiłaWłosów ma wspierać każdego w wyrażaniu swojego indywidualizmu – niezależnie od uprzedzeń czy obowiązujących kanonów piękna.

Michał jest tego uosobieniem. Artysta był dumny ze swojego wizerunku nawet wtedy, gdy jego niecodzienny wygląd spotykał się z brakiem akceptacji ze strony otoczenia. Jego wewnętrzna siła i niezłomność pozwoliły mu pozostać sobą i osiągnąć sukces mimo nieprzychylnych komentarzy otoczenia. Michał Szpak jako ambasador marki inspiruje tysiące ludzi do odważenia się, by być prawdziwym sobą. Każdego dnia manifestuje siłę, jaką czerpie ze swoich włosów, będących nieodłączną częścią jego wizerunku.

logo
materiały prasowe

"Moje włosy są moją siłą. Pozwalają mi czuć się sobą. Zawsze tak było, nawet, gdy inni patrzyli na nie z dezaprobatą. Jestem naprawdę dumny z tego, że jako nowy ambasador marki Pantene mogę pokazywać innym, że włosy dają nam siłę do tego, żeby pomimo wszystkich przeciwności – mieć odwagę do bycia sobą".

Siła i dążenie do sukcesu przez Michała Szpaka są inspirujące

W najnowszej reklamie Michał Szpak opowiada historię o tym, że czasem wyrażanie siebie wymaga ogromnej odwagi, ale bez wątpienia jest tego warte. Pokazuje też, jak ważną rolę w jego życiu prywatnym i scenicznym odgrywają włosy. Marka Pantene natomiast podkreśla, że dzięki odpowiedniej pielęgnacji włosów każdego dnia możemy osiągnąć nie tylko ich zdrowie i piękno, ale też pewność siebie i odwagę do bycia sobą w każdej sytuacji.

Zdrowe i silne włosy są synonimem marki Pantene od ponad 75 lat. Wyjątkowa formuła Pantene Pro-V została opracowana w latach 40. XX wieku przez szwajcarskiego naukowca Dr. Gustawa Erelmana, który jako pierwszy zastosował pantenol (stąd nazwa marki) dla wzmocnienia struktury osłabionych włosów. Przez ostatnie dekady naukowcy marki stale ulepszali jej formułę, tak by więcej ludzi mogło czerpać siłę i radość ze swoich włosów. Dzisiaj marka Pantene ma w swoim portfolio dziesiątki produktów, które zachwycają konsumentów na całym świecie, przywracając zdrowie i piękny wygląd ich włosów.

logo
materiały prasowe

Koncept kreatywny najnowszej kampanii Pantene kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, a obsługę public relations zapewnia agencja Partner of Promotion.

Misją Pantene zawsze było poszukiwanie coraz to nowych i lepszych sposobów, by sprawić, że posiadaczki i posiadacze każdego typu włosów będą mieli możliwie jak najpiękniejsze i najzdrowsze włosy. Pantene osiąga te cele poprzez udoskonalone formuły, nowe składniki i aktualną wiedzę o tym, co jest najlepsze dla naszych włosów.

Czytaj także: