Ania Dereszowska jako osoba publiczna codziennie mierzy się z ocenianiem tego co robi, jak wychowuje dzieci. Jej każdy krok jest śledzony w mediach społecznościowych i często poddawany ocenie. To dodatkowa presja dla każdej kobiety, która niedawno została mamą. Dlatego też doskonale rozumie tegoroczne hasło kampanii „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej”. Kampania ma na celu pokazanie mamom, że nie ma uniwersalnych rad, które sprawdzą się przy wychowaniu dziecka, ponieważ każde jest inne i sposobów na bycie dobrą mamą jest tyle, ile jest dzieci. Dlatego to zdanie mamy w wychowaniu dziecka jest najważniejsze. Ona zna swoje dziecko jak nikt inny i wie, co dla niego najlepsze. Canpol babies chce wspierać mamy i dawać im merytoryczną wiedzę ekspertów współpracujących z marką. Zaplecze merytoryczne tworzą: neurologopeda, doradca laktacyjny, psycholog i fizjoterapeuta. Wszystko po to, by mamy mogły podejmować mądre decyzje, ale na własnych zasadach. Dlaczego? Bo mamy wiedzą najlepiej!
„Mam trójkę dzieci i doskonale znam rozterki i obawy, jakie towarzyszą mamom. Każdego dnia podejmujemy decyzje, dokonujemy wyborów, które mają wpływ na nasze dzieci. I chyba nie ma na świecie mamy, która nie otrzymywała „złotych rad”, o które nie prosiła. „Lepiej, żeby dziecko było cieplej ubrane”, „Nie podawaj teraz smoczka”, „Może nie dojada i jest głodne?”. Nie zawsze łatwo pozostać wiernym swoim przekonaniom. Oczywiście, wszyscy chcą dla nas jak najlepiej, ale mama, która mierzy się z nową rzeczywistością, nie zawsze jest gotowa na taki natłok informacji i przekonywania jej do racji innych. Dlatego w tym roku, realizując kampanię „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej” chcemy pokazać wszystkim mamom, że to ich zdanie i intuicja są najważniejsze. Oczywiście warto wspierać się wiedzą ekspertów, ale na koniec dnia to każda mama wie najlepiej, co dobre dla jej dziecka” – powiedziała Anna Dereszowska. „Wspólnie z marką Canpol babies przygotowujemy niezwykły projekt. Z pewnością będzie skarbnicą wiedzy, która - mam nadzieję - uspokoi rodziców. Jego szczegóły zdradzimy w okolicach naszego święta – czyli Dnia Mamy! Jest na co czekać! – dodaje ambasadorka.
„Ten rok jest rokiem zmian w marce Canpol babies. Startujemy z nową kampanią, ale także jesteśmy w trakcie zmiany identyfikacji wizualnej. W związku z wkraczaniem w nowy etap szukaliśmy ambasadorki, która będzie czuła i wierzyła w hasło kampanii równie mocno jak my. Ania Dereszowska idealnie wpisuje się w tę rolę - aktywnej zawodowo kobiety i doświadczonej mamy trójki dzieci, która utożsamia się z wieloma rozterkami kobiet, zaczynającymi swoją przygodę z macierzyństwem. Razem będziemy mogli dotrzeć do mam, które potrzebują wsparcia i merytorycznej, eksperckiej wiedzy, którą posiadamy, by pomagać im, podejmować własne, świadome decyzje” – dodał Marcin Biedrzycki, Dyrektor zarządzający Grupy Canpol.
„Każda z mam - ma wokół siebie wielu doradców – swoją mamę, teściową, siostry, koleżanki, czy znajome z grup społecznościowych. Większość z nich ma inny sposób na wychowywanie dziecka i radzenie sobie z macierzyństwem. Dzieje się tak, ponieważ każda z kobiet ma swoje podejście, subiektywne spostrzeżenia i przede wszystkim inne doświadczenia i intuicję. Dlatego też tegoroczna kampania marki Canpol babies odbywa się pod hasłem „Canpol babies, bo mamy wiedzą najlepiej”, utwierdzając kobiety w przekonaniu, że to one kierowane zdobytą wiedzą, własną intuicją i znajomością własnego dziecka - podejmują najlepsze dla niego decyzje” - powiedziała Justyna Bogucka-Kwella, Communication Manager marki Canpol babies.
Ania Dereszowska będzie ambasadorką marki Canpol babies do połowy marca następnego roku. Związana będzie z produktami, których sama jako mama, używa na co dzień, czyli: butelki, smoczki, laktatory oraz kubek z rurką i odważnikiem. A większość z tych produktów, to nowości w marce Canpol babies!