W poszukiwaniu wiosny. Te ubrania dla dzieci i nastolatków są modne, stylowe i wygodne
Dawid Wojtowicz
01 kwietnia 2022, 13:22·3 minuty czytania
Publikacja artykułu: 01 kwietnia 2022, 13:22
Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny już za nami. Teraz wszyscy czekamy na to, aż słoneczna aura na dobre rozgości się w naszym kraju. To idealny czas, by przejrzeć w dziecięcym pokoju garderobę i uzupełnić ją o ubrania, które pozwolą dziecku poczuć się stylowo i wygodnie w najbliższych miesiącach. Jest ku temu okazja, bo marka Reserved Kids właśnie wystartowała z nową kolekcją dziecięcą.
Reklama.
Polska sieć odzieżowa, pod której szyldem działa 191 sklepów w naszym kraju i 250 salonów stacjonarnych poza Polską, wystartowała z nowym profilem na Instagramie @reservedkids dedykowanym produktom dla dzieci. Kolekcję obejmującą ubrania dla dziewczynek i chłopców promują zdjęcia, na których ciekawe świata maluchy odkrywają tajemnicze zakamarki ogrodu botanicznego.
W najnowszej dziewczęcej garderobie Reserved Kids rodzice rozglądający się za ubrankami dla swoich córek znajdą bluzy dresowe, plisowane spódnice, dżinsy ogrodniczki, ażurowe sweterki, przeciwdeszczowe kangurki i kurtki typu shacket (kurtki koszulowe). Śmiałym kontrastowym połączeniom towarzyszą desenie: geometryczne motywy, kwiatowe nadruki i wciąż nieśmiertelna krata, tym razem w wersji pastelowej.
A co z kolorystyką? Otóż dominuje motyw przenikających kolorów. Na kwiatowe pastele składają się odcienie płatków róż, narcyzów i niezapominajek. Nie brakuje również bardzo modnych w tym sezonie gradientów, tu w wersji rozjaśnionej, od różu przez żółty do błękitu. Jeśli chodzi o kompozycje, niektóre kreacje to kolorystyczne total looki, a więc jedna barwa, przy czym przeważa rządząca się kontrastami zasada color blocking.
Najnowsza kolekcja wiosenna marki Reserved Kids dla chłopców komponuje ze sobą kurtki kangurki, kreszowane bluzy, spodnie z kolorowymi lampasami, swetry w marynarskie paski, grubo dziane czapki na chłodniejsze dni oraz marmurkowe dżinsy z efektem sprania. Dużo tu udogodnień, począwszy od kieszeni (np. w kurtkach albo przy nogawkach spodni), a skończywszy na odblaskach i wygodnych napach.
Całość chłopięcej garderoby utrzymana jest w tonacjach dojrzałej pomarańczy, fioletowych krokusów lub jasnej szałwii. W oczy rzucają się przede wszystkim akcenty sportowe, a także motywy inspirowane cyfrową estetyką. Niektóre z nich przypominają naklejki: komiksowe dymki i zachęcające do zabawy napisy. Widać, że projektanci nawiązują przy tym do przeszłości, co może budzić u rodziców odczucia nostalgii.
Wiosenna kolekcja dziecięca marki Reserved ma dotrzeć do rodziców robiących przegląd szaf z ubraniami za pomocą kampanii fotowideo opracowanej przez agencję marketingową Feed Me Lab z Gdańska. Sesję fotograficzną przygotowała Anouk Nitsche, mieszkająca w Barcelonie szwajcarska artystka, która specjalizuje się w przedstawieniach mody dziecięcej. O scenografię na łonie natury zadbała Nina Utrata. Zdjęcia uzupełnia filmik, który w uroczy sposób podaje określenia wiosny w najróżniejszych językach świata.
Reserved Kids to dziecięca marka odzieżowa, która oferuje kolekcje dla dzieci w wieku od 0 do 14 lat (62-164 cm). Ubrania szyte z naturalnych materiałów charakteryzują się przyjaznym wzornictwem i kolorystyką, a ich projektantom przyświeca zarówno komfort i przyjemność z noszenia u młodych użytkowników, jak i najnowsze trendy w modzie. Pod marką Reserved Kids tworzone są też akcesoria i buty dla dzieci i nastolatków.