
Przed nami święta Bożego Narodzenia, na stole postawimy tradycyjnie pusty talerz dla strudzonego wędrowca. Ale czy jeśli zapuka do drzwi, będziemy umieli zaprosić go na wieczerzę? Jak wiele jeszcze musimy nauczyć się od dzieci, pokazuje ta niezwykła kampania, nie sposób się nie wzruszyć!
REKLAMA
Eksperyment na dzieciach
Agencja Preston Spire na zlecenie amerykańskiego banku żywności Second Harvest Heartland przygotowała prosty eksperyment. Na pyszny obiad zaproszono 12 dzieci. Każde z nich otrzymało talerz, jednak tylko połowa pełny, pozostali - pusty. Takim "ugoszczeniem" zszokowani byli wszyscy, co wyraźnie widać na dziecięcych buziach.Dzieciom zajęło mniej niż dwie minuty, aby podjęły decyzję, że chcą się podzielić swoim posiłkiem z tym, kto dostał pusty talerz. Zapis eksperymentu stał się podstawą do kampanii społecznej, która ma na celu uświadomienie mieszkańcom USA problemu niedożywienia w stanie Minnesota. Uczmy się od dzieci.
