Like No Others. Kampania o wzorcach urody dzieci w reklamach
Like No Others. Kampania o wzorcach urody dzieci w reklamach Fot. materiały partnera
REKLAMA
  • Like No Others to akcja, której twórczynie chcą nauczyć dziecko akceptacji własnych wyjątkowych cech i pielęgnowania ich w późniejszym, dorosłym życiu.
  • "Pragniemy zachęcić́ inne marki - nie tylko modowe - do uwzględniania w swoich przekazach reklamowych dzieci, które nie wpasowują się w sztucznie stworzony wzorzec „idealnego dziecka."
  • Czy nie jest to smutne, że my walczymy z akceptacją swoich różnorodnych ciał, jednocześnie pokazując dzieciom, jak powinny wyglądać?
  • Gdy trend body positive staje się coraz bardziej popularny, gdy my, dorośli jesteśmy coraz bardziej wyrozumiali i akceptujący wobec siebie, uderzający wydaje się fakt, że przekazy medialne i reklamowe dla dzieci ciągle lansują idealny wzorzec urody dziecięcej.
    Dziewczynki o gładkiej skórze i długich lśniących włosach, schludni chłopcy z szelmowskim uśmiechem i modną fryzurą – to są dzieci patrzące na nas z reklam.
    Czy nie jest to smutne, że my walczymy z akceptacją swoich różnorodnych ciał, jednocześnie pokazując dzieciom, jak powinny wyglądać? Czemu marketerzy nie chcą pokazywać w swoich przekazach różnorodnych bohaterów, modeli, tak, aby nasze dzieci nie rosły w przekonaniu, że bycie innym, niż pozostałe dzieci, jest czymś złym?
    Nasze dzieci z każdej strony są bombardowane obrazami - seriale, reklamy, książki, social media, przyszedł czas na to, żeby mogły w bohaterach z obrazka odnaleźć też i siebie.
    logo
    Like No Others. Kampania o wzorcach urody dzieci w reklamach Fot. materiały partnera

    Like No Other - co to za akcja?

    Projekt społeczny Like No Other to akcja 3 mam, Zuzi Sielickiej-Kalczyńskiej z Whisbear, Sylwii Luks z Looks by Luks oraz fotografki Ewy Przedpełskiej.
    Całym przedsięwzięciem chcemy zwrócić uwagę na nieocenioną rolę dorosłych w promowaniu różnorodności. To naszym zadaniem jest nauczyć dziecko akceptacji własnych wyjątkowych cech i pielęgnowania ich w późniejszym, dorosłym życiu.
    Zdjęcia autorstwa Ewy Przedpełskiej w bardzo sugestywny i naturalny sposób pokazują piękno wszystkich dzieci, z których każde jest jedyne w swoim rodzaju.
    We współpracy z markami Minikid, Message Kids, Looks by Luks i Mrugała, które ubrały młodych modeli, oraz stylistki Magdaleny Milik, pragniemy zachęcić inne marki - nie tylko
    modowe - do uwzględniania w swoich przekazach reklamowych dzieci, które nie wpasowują się w sztucznie stworzony wzorzec „idealnego dziecka".
    logo
    Like No Others. Kampania o wzorcach urody dzieci w reklamach Fot. materiały partnera
    Dzieci niezwykłych, nietypowych, wyjątkowych, bo każde dziecko zasługuje na to, by świat je zobaczył i usłyszał jego myśli: Spójrz. Jestem jaka/jaki jestem. Jedyne w swoim rodzaju. Jak żadne inne.
    W sesji udział wzięły w różne dzieci, między innymi z niepełnosprawnościami. Wśród małych modelek znalazła się Marysia, Tosia, Nikol, Lilly i Jagoda, a chłopięce grono
    reprezentował Tymek, Franek i Ignacy.
    logo
    Like No Others. Kampania o wzorcach urody dzieci w reklamach Fot. materiały partnera