
W ciągłym ruchu
To właśnie w wieku przedszkolnym dziecko najpełniej chłonie bodźce i kształtuje swój bagaż wrażeń sensorycznych, dlatego te zajęcia są tak wartościowe. Zwłaszcza że dziecko wykonuje zadania razem z instruktorem, a poznane umiejętności wprowadza w życie codzienne.• Grabienie
• Odśnieżanie
• Ustawianie stolików
• Ściganie się
• Rysowanie kredą po asfalcie
• Gra w klasy
• Obracanie się wokół własnej osi
• Chodzenie tyłem
• Turlanie się
• Pajacyki, podskoki, zeskoki z czegoś
Jak uczy się mózg?
"Pomóż mi zrobić to samemu!" - zdanie Marii Montessori najtrafniej pokazuje dobrą i właściwą drogę do efektywnej edukacji. Obecny model szkoły mocno ogranicza aktywność uczniów i sprowadza ich przede wszystkim do roli biernych odbiorców wiedzy.Zwróć uwagę na zmysły
Zajęcia sensoryczne to przede wszystkim edukacyjna zabawa, dostarczająca optymalną ilość kontrolowanych wrażeń dotykowych, przedsionkowych i propriocepcyjnych, efektem czego jest kompensacja zaburzonych funkcji zmysłowych. A te zaburzenia mogą prowadzić do wielu problemów, np. pojawiają się u dzieci, u których zwykłe zabawy ruchowe mogą wywoływać lęk. Taki maluch unika też wind, ruchomych schodów, jazdy samochodem, a nawet placów zabaw.e-KID.TV
e-KID.TV to platforma zajęć kreatywnych i edukacyjnych skierowanych do Małego Dziecka. musicBABYart, eduBABYsenses i dancingKIDS to elementy programowe, które łączą się ze sobą nierozerwalnie poprzez pracę w obszarze muzyki, logicznego myślenia (matematyki) i rozwoju ruchowego.
W świecie muzyki znajdujemy się od przyjścia na świat, a nawet i wcześniej, w końcu pierwszym rytmem jaki słyszymy jest bicie naszego serca. Matematyka i logiczne myślenie to podstawa wszystkich dziedzin, a rozwinięta motoryka jest fundamentem naszego życia.
W e-KID.TV skupimy się na równoległym stymulowaniu najważniejszych obszarów rozwoju Małego Dziecka dostarczając treści skierowane zarówno do dzieci, jak i rodziców. Więcej szczegółów już wkrótce na Mamadu.pl!
Może cię zainteresować także: "Koloruj misia, bo tak". Zawadzka o tym, jak w przedszkolach zabija się indywidualizm dzieci