
Matematykę może zrozumieć każdy - trudno w to uwierzyć, jeśli należycie do grupy, której niewiele dały nawet dodatkowe godziny spędzone na rozwiązywaniu zadań pod czujnym okiem korepetytora. Być może jednak winny nie jest wcale wasz “humanistyczny umysł”, ale fakt, że tego rodzaju wiedzę niekoniecznie powinniśmy zdobywać na zajęciach indywidualnych, ale raczej posiłkując się wsparciem grupy.


- Zwykle młodzi ludzie, którzy ukończyli 6 klasę szkoły podstawowej wybierają zajęcia indywidualne, szczególnie osoby mające kłopoty z matematyką szkolną. Co ciekawe osoby rocznikowo zbliżone do szóstoklasistów i starsze, które wcześniej korzystały z zajęć EZO nigdy nie decydują się na pracę indywidualną, na zajęciach pozalekcyjnych z matematyki - twierdzi Małgorzata Grabis, autorka programu Edukacja EZO.
- W naszej metodologii nauczania matematyki kolejność podejmowanych przez nauczyciela działań jest zgodna z rozwinięciem skrótu EZO. Eksperymentuj, Zrozum, Oblicz to kolejne etapy obecne na naszych zajęciach– dodaje Małgorzata Grabis.
Artykuł powstał we współpracy z EZO Edukacja.








