Fot. Fisher-Price
Reklama.

Zabawki dla najmłodszych (wiek 0+)

Karuzela z Misiami
Dzięki różnorodnym melodiom i efektom świetlnym utuli do snu każdego malucha. Pastelowe misie, które krążą przed oczami dziecka, powoli wprowadzą je w błogi nastrój poprzedzający nocny odpoczynek. Dzięki projektorowi maluszek może podziwiać uspokajający pokaz światełek, które zamieniają sufit w rozgwieżdżone niebo. Karuzelka wyposażona została w trzy rodzaje dźwięków, które ukoją zmysły maluszka, w zależności od jego nastroju i potrzeb. Do wyboru mamy: tzw. biały szum, odgłosy natury i pogodne melodyjki. Pilot umożliwi nam zdalne wyłączenie karuzelki – bez obawy o przerwanie słodkiego snu dziecka.
logo
Fot. Fisher-Price
Karuzelka z Misiami może towarzyszyć naszemu maluszkowi również na spacerze. Zawieszkę z karuzelką można z łatwością przypiąć do daszku wózka. Część z projektorem sprawdzi się z kolei jako przenośny uspokajacz, który można zabrać do dziadków, na wyjazd czy po prostu ustawić na stoliku w innym pokoju.

Mali odkrywcy (wiek: 6m+)

Szczeniaczek Uczniaczek i Siostrzyczka Szczeniaczka
To kandydaci na najlepszych przyjaciół małego dziecka. Te miękkie i miłe w dotyku pluszaki swym sympatycznym wyglądem zapraszają najmłodszych do fantastycznej zabawy, odkrywania oraz nauki! Interaktywne przytulanki nagradzają działania malucha ciekawymi słówkami, wypowiedziami i rytmicznymi edukacyjnymi piosenkami. I tak, podczas wspólnej zabawy dziecko uczy się liczenia czy alfabetu, poznaje kształty, kolory i nazwy części ciała. A dzięki technologii „Poziomy Nauki” interaktywne treści można zmieniać w obrębie trzech poziomów, dopasowując je do zainteresowań oraz etapu rozwoju maluszka!
logo
Fot. Fisher-Price
Wesoła muzyka, migoczące czerwone serduszko oraz mięciutkie materiały dodatkowo stymulują zmysły.
Wiek: 6m+

Ciekawi poszukiwacze (wiek: 18+)

Szczeniaczek Przytulaczek-Ubieraczek
To rewelacyjny pomocnik – zarówno dziecka, jak i rodzica. Sympatyczny pluszak nauczy maluszka trudnej sztuki samodzielnego ubierania się! Szkrab może trenować zapinanie i odpinanie klamerki od paska w bluzeczce lub dużego, idealnego dla małych rączek guzika. Kolejne wyzwania czekają na kolorowych bucikach Szczeniaczka. Na jednym z nich umieszczone zostały sznurówki do nauki wiązania, a na drugim rzep do ćwiczenia zapinania czerwonego trampka. Nowy przyjaciel zachęci malucha do nauki ubierania aż 30 radosnymi piosenkami, dźwiękami i wypowiedziami, które rozbrzmiewają po naciśnięciu na brzuszek przytulanki.
logo
Fot. Fisher Price
Dodatkowo, edukacyjne treści uczą dziecko nazw części ciała, codziennych czynności, kształtów i kolorów, a do tego sprawiają, że codzienne ubieranie staje się świetną zabawą!
Wiek: 18-36m
Mikrofon Malucha
To doskonały prezent dla małej gwiazdy estrady. To pierwsze muzyczne akcesorium pozwoli rodzicom odkryć prawdziwy talent swojej pociechy. Dzięki 2 trybom zabawy maluch może nagrywać swój własny głos lub śpiewać razem ze Szczeniaczkiem radosne edukacyjne piosenki. W trybie nagrywania wystarczy, że dziecko naciśnie przycisk z wizerunkiem uroczego pieska, a mikrofon nagra występ małego artysty. Następnie zabawka odtworzy piosenkę, dodając do niego podkład muzyczny i ciekawe efekty świetlne i dźwiękowe.
logo
Fot. Fisher-Price
Na koniec pochwali szkraba za świetny występ, zachęcając go do udziału w kolejnym muzycznym „show”. Używając mikrofonu w trybie edukacyjnym i słuchając wesołych piosenek, dziecko podczas fascynującej zabawy uczy się alfabetu, liczenia od 1 do 20, a także kolorów, gdyż zabawka rozbłyskuje kolorem, o którym opowiada w piosence.
Wiek: 18-36m
Edukacyjnym Globusem Odkrywcy
Cały świat będzie w zasięgu małych rączek! Ta zabawka rozbudzi w maluchu pasję do odkrywania nieznanych dotąd miejsc. Siedem przycisków umieszczonych na powierzchni globusa zapoznaje małego podróżnika z kontynentami, zamieszkującymi je zwierzętami oraz różnojęzycznymi powitaniami. Poprzez obracanie globusa dziecko uruchomi piosenki i wypowiadane zdania o nowo odkrytych miejscach. Dzięki przewracaniu strony Książki Podróżnika, umieszczonej na podstawce, maluch pozna różne środki transportu, a zabawie towarzyszyć będą wesołe dźwięki. Globus wyposażony został w technologię „Poziomy nauki”, która umożliwia dostosowanie treści do wieku i etapu rozwoju dziecka.
logo
Fot. Fisher-Price
Możemy więc wybrać poziom 1, który nauczy maluszka powitań w różnych językach, nazw kontynentów oraz odgłosów zwierzątek zamieszkujących dane miejsce. Poziom 2 zachęci szkraba do odnajdywania zwierzątek na całym globusie, natomiast na poziomie 3 dziecko będzie mogło odsłuchiwać melodie z całego świata. Edukacyjny Globus Odkrywcy zaprasza na pierwsze małe-wielkie podróże, oferując dzieciom ponad 100 dźwięków, piosenek, melodii oraz zdań w języku polskim.
Wiek: 18-36 m

Odkrywcze przedszkolaki

Sterowana gąsieniczka
Ta innowacyjna, interaktywna zabawka uczy dzieci podstaw programowania. Gąsieniczka składa się z 9 łatwych do łączenia elementów. Pierwszym z nich jest głowa wydająca radosne dźwięki, z mrugającymi i świecącymi oczkami. To do tego modułu maluch będzie dołączać kolejne elementy, które – w zależności od świetlnego oznaczenia – zdecydują o kierunku, w którym poruszać się będzie gąsieniczka: do przodu, w lewo lub w prawo. W zestawie znajdują się również dwa krążki – cele, które można rozmieścić w dowolnych punktach pokoju. Zabawa polega na wyznaczaniu trasy zabawki poprzez odpowiednie łączenie poszczególnych elementów decydujących o kierunku jej ruchu tak, by dotarła ona do wyznaczonych przez malucha celów.
logo
Fot. Fisher-Price
Jeśli coś pójdzie nie tak, dziecko będzie musiało zastanowić się, które elementy zamienić, aby gąsieniczce udało się dotrzeć do wyznaczonego punktu. Maluch może również dowolnie łączyć poszczególne elementy, obserwując, dokąd dana kombinacja zaprowadzi jego radosnego towarzysza. Taka zabawa uczy dziecko logicznego myślenia, planowania i rozwiązywania problemów. Nie lada frajdę maluch odnajdzie również w ustawianiu przeszkód, które odpowiednio „zbudowana” gąsieniczka będzie musiała ominąć. Gdy mały odkrywca zrozumie sposób działania sekwencji, przeżyje swoją pierwszą, niesamowitą przygodę z programowaniem!
Wiek: 3-8 lat

Artykuł powstał we współpracy z Fisher-Price