
REKLAMA
"Where life happens" to hasło, które promuje nową kampanię popularnej sieci sklepów z meblami. W spocie, który właśnie pojawił się w sieci, chłopiec przejeżdża z jednego domu do drugiego, w każdym ma tak samo urządzony pokój. W jednym z domu mieszka z mamą, a w drugim z tatą. IKEA poruszyła więc bardzo delikatną kwestię – rozpadu małżeństwa i rodziny.
To rzadko stosowany zabieg i jest ze strony dużej sieciówki odważnym krokiem. Rozwód jest przeżyciem bolesnym, trudnym. Poruszenie tej kwestii w kampanii, która w założeniu ma do czegoś zachęcić jest ryzykowne. Przedstawiciele firmy zaznaczają jednak, że przewodnim motywem kampanii jest właśnie życie w całej jego krasie.
"Tam gdzie dzieje się życie" - to nie tylko te sytuacje, które są dla nas radością czy przyjemnością. Życie to również ból, trudne decyzje, problemy, rozwód jest jedną z takich sytuacji. Pokazany z perspektywy dziecka, nawet jeszcze bardziej przejmujący.