
Skoro tak świetnie radzimy sobie ze wszystkimi obowiązkami to może po prostu macierzyństwo jest łatwe? Skądże! Macierzyństwo jest ogromnym wyzwaniem, a podołanie mu pokazuje nam, jak wiele sił i energii mamy w sobie. I uczy nasze dzieci, że jeśli się czegoś bardzo chce, to dzięki ciężkiej pracy, wytrwałości i poświęceniu wszystko jest możliwe.
„Kobieta musi być silna, ponieważ to ona najczęściej pomaga przezwyciężać problemy i uczy dziecko radzić sobie z trudnościami. Silna matka pokazuje dziecku, że umie zwalczać własne kryzysy, a świadoma swojej siły, mocnych stron i znająca swoją wartość kobieta z większą skutecznością przekaże umiejętność budowania tych wartości dziecku”
Pojawienie się na świecie dziecka jest również dużym sprawdzianem dla relacji z twoją mamą. Dopiero wówczas, gdy same jesteśmy matkami dostrzegamy ogrom pracy, jaki mamy włożyły w nasze wychowanie. Najbardziej cenimy sobie ich cierpliwość (taką odpowiedź wskazało 59 procent ankietowanych), dobrą organizację (41 procent) i empatię (35 procent). Jeśli już uczyć się macierzyństwa, to tylko od najlepszych! A kto może być wspanialszym wzorem do naśladowania niż własna mama?
„Po kolacji mój mąż zajmuje się dzieckiem, ja mam wtedy trochę czasu. Mogę wstawić pranie i posprzątać” – tak żartem mówią sobie czasem początkujące mamy. I lepiej nigdy nie traktujmy podobnych wypowiedzi inaczej niż jako przejaw czarnego humoru. Czas dla siebie jest szalenie ważny w życiu każdej mamy. Niestety, nie jest on łatwo dostępny.
„Pogodzenie wyzwań zawodowych, domowych, rodzicielskich jest dla mam dużym wyzwaniem. Firma Procter & Gamble poprzez swoje produkty, takie jak Pampers, Lenor czy Pantene, stara się ułatwić mamom ich codzienne obowiązki, by miały więcej czasu dla dzieci, bliskich, a także dla siebie. Z dumą wspieramy mamy, a nasze marki na co dzień towarzyszą zarówno im, jak i całym rodzinom”
Globalny Raport „Być mamą”
Raport „Być mamą” został stworzony w ramach kampanii P&G ”Dziękuję Ci Mamo”. Jest to jej kolejna edycja, tym razem z okazji nadchodzących Igrzysk Olimpijskich Rio 2016. Ideą kampanii jest podziękowanie matkom z zaangażowanie, siłę i wsparcie swoich dzieci. Ma to bardzo duży wpływ na ich przyszłość i dzięki nim wyrastają np. światowej sławy sportowcy.
Ambasadorami tegorocznej kampanii są przedstawiciele Polski w Rio 2016: kolarka górska Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki, wraz ze swoimi mami: Ewą Włoszczowską i Grażyną Kawęcką. Raport opiera się na badaniach prowadzonych przez marki takie jak Ariel®, Pampers®, Lenor®, Pantene® w celu tworzenia najlepszych produktów dla mam i rodzin.