![Fot. Screen z Youtube / [url=https://www.youtube.com/channel/UCz7NEZGtALCPYUk2rWA8-fQ]WomenNotObjects[/url]](https://m.mamadu.pl/ea5be18433408e24f8f4d0b07cd0ebe8,1500,0,0,0.jpg)
Przedmiotowe traktowanie kobiet przybiera różne formy. Jedną z nich jest, często wulgarny i przesiąknięty seksem, wizerunek kobiety przedstawiany w reklamach, do którego zdążyliśmy już przywyknąć. Przestajemy zauważać jakie przymioty przypisują kobietom reklamodawcy, nawet ci reprezentujący znane, poważane marki. To duży błąd!
REKLAMA
Akcja #WomenNotObjects ma na celu zwrócenie uwagi na uprzedmiotowienie kobiet występujących w reklamach. Nakręcone przez jej twórców video ma skłonić do refleksji i podjęcia dyskusji przez ludzi na całym świecie. Prezentowana w reklamach wizja kobiety jest w skonfrontowana z wypowiedziami prawdziwych przedstawicielek tej płci. Chwilami jest tragicznie, chwilami nawet zabawnie… Sami zobaczcie!
Uwielbiam uprawiać seks oralny z kanapkami
Uwielbiam sypiać z facetami, którzy nie pamiętają mojego imienia
uwielbiam poświęcać swoją godność dla drinka
mam nadzieję, że kiedy moja córka dorośnie, będzie miała takie przyjaciółki
klucz do mojego serca? mężczyzna pachnący jak wagina
Może zainteresuje cię także: "Drogi tato, wiesz... koledzy będą mnie nazywać dzi*ką". Mocna kampania społeczna podbija internet
Film pokazuje nie tylko znane z mediów plakaty reklamowe, ale też Instagramowe wrzutki czy seksistowskie reklamy na Youtubie. Możemy się z nich dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy m.in że do smacznych dań najlepiej pasują kobiece pośladki, że nieustannie walczymy o męską uwagę oraz że modne torebki od projektantów nosimy tylko będąc nago... To nie są wszystkie przykłady przedmiotowego traktowania kobiet, zobaczcie sami:
A wy co myślicie o takim wykorzystywaniu kobiecego wizerunku?
