![Fot. Screen z Youtube / [url=https://youtu.be/cTVZSieehik]FundacjaMamyiTaty[/url]](https://m.mamadu.pl/301eaae4ebce4566e8224c2ca0e84a50,360,0,0,0.jpg)
REKLAMA
Nowa kampania Fundacji Mamy i Taty ma na celu propagowanie macierzyństwa wśród młodszych kobiet. Akcja „Nie odkładaj macierzyństwa na później” ma przede wszystkim zwrócić uwagę na opóźnianie decyzji o dziecku i roli jaką w tej decyzji pełni antykoncepcja hormonalna. Na stronie kampanii www.nieodkladajmacierzynstwa.pl można zapoznać się z informacji dotyczącymi stosowania pigułek antykoncepcyjnych i świadomości kobiet na temat ich stosowania.
W spocie, który zaingerował kampanię, macierzyństwo pokazane jest jako najwyższa wartość, w stosunku do której wszelkie zdobycze materialne czy kariera zawodowa są w efekcie nic nie znaczące. W Polsce co siódma kobieta twierdzi, że nie chce mieć dziecka, a rolę matki przyjmuje jako opcję, a nie naturalną potrzebę.
Kampania trwać będzie do września, a jej głównym punktem będzie przedstawienie raportu mówiącego o opóźnianiu macierzyństwa.