![Fot. Screen z Youtube / [url=https://www.youtube.com/watch?v=K-06fTZn14M]NBPtv[/url]](https://m.mamadu.pl/6b6162b22b240209cb91d709e5b83c5f,360,0,0,0.jpg)
Reklama.
Kampania „NBP Nie wyklucza”, którą Narodowy Bank Polski prowadzi od 2011 roku, to działania NBP przede wszystkim skierowane do osób zagrożonych wykluczeniem finansowym ze względu na niepełnosprawność.
Od 2015 roku NBP postanowiło swój przekaz skierować także do innej, niezwykle wymagającej grupy, czyli dzieci w wieku 1-5 lat. Dlaczego? Jest to grupa dzieci, która przejawia niezwykłe zainteresowanie światem, symbolami, które nas otaczają oraz „szarą” codziennością. Jest to więc najlepszy moment, aby w przystępnej formie przekazać proste prawdy o tym, skąd się biorą pieniądze.
Piosenki pt. „Polski złoty” zostały zrealizowane na zlecenie Narodowego Banku Polskiego przy współpracy z Teatrem Małego Widza.
Skierowana do dzieci w wieku 1-3 lat piosenka informuje, czym są pieniądze i jak dbać o ich wartość. Teledysk ilustruje – trochę z przymrużeniem oka, a czasem wręcz dosłownie – słowa piosenki. Prowadzi małego widza za rękę przez świat, którego powoli zaczyna się uczyć – to świat pieniądza. Teledysk do piosenki „Polski złoty” kończy się deklaracją: NBP. Dbamy o wartość pieniądza.