REGULAMIN TESTU "Testowanie pierwszego kubka ze słomką LOVI Straw Beginner"
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Organizatorem testu jest Mamadu Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Burakowska 5/7, 01-066 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Rejestrowy pod numerem KRS: 0000521076, NIP: 5213677924, REGON: 147380900 (dalej jako: „Organizator”).
1.2. Przyznającym Produkty jest CANPOL Sp. Z o o.o z siedzibą w Warszawie 02-884, przy ul. Puławskiej 430, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000732574 (dalej jako: „Przyznający Produkty”).
1.3. Testowanie Produktów (dalej jako: „Test”) jest organizowane na zasadach określonych niniejszym regulaminem (dalej jako: „Regulamin”) w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
1.4. Uczestnikiem/Uczestniczką Testu może być wyłącznie osoba fizyczna, pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych (dalej jako: „Uczestniczka”).
1.5. Produktami przeznaczonymi dla Uczestniczek jest dwadzieścia (20) kubeczków LOVI Straw Beginner tj. „Pierwszy etap nauki samodzielnego picia” (dalej jako: “Produkt”).
1.6. Organizator powoła komisję (dalej jako: „Komisja”), w skład której wejdzie trzech przedstawicieli Organizatora. Komisja zobowiązana będzie do pełnienia nadzoru nad przestrzeganiem postanowień Regulaminu przez Uczestniczki i podejmowania innych czynności wskazanych w Regulaminie. W razie braku porozumienia wszystkich członków Komisji, decyzje Komisji zapadają większością głosów.
2. ZAŁOŻENIA TESTU
2.1. Test będzie przeprowadzony na stronach serwisu internetowego www.mamadu.pl. Ogłoszenie o Teście ukaże się w dniu 8.08.2022 .roku na stronie internetowej www.mamadu.pl. tj. https://mamadu.pl/164620,samodzielne-picie-test-pierwszego-kubka-ze-slomka-lovi-straw-beginner.
2.2. Test będzie trwał od dnia 26.08.2022 roku do dnia 01.09.2022 .roku przy założeniu, że zgłoszenia do Testu można dokonywać od 08.082022 roku do dnia 18.08.2022 roku włącznie, dostarczenie Produktu nastąpi w dniach od dnia 22.08.2022 roku do dnia 24.08.2022. roku włącznie a testowanie Produktu będzie trwało od dnia jego otrzymania do dnia 1.09.2022 roku włącznie.
3. ZASADY PROWADZENIA TESTU
3.1. Kandydat może wysłać zgłoszenie tylko raz.
3.2. W celu wzięcia udziału w teście Kandydat powinien wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się na stronie internetowej www.mamadu.pl tj. https://mamadu.pl/164620,samodzielne-picie-test-pierwszego-kubka-ze-slomka-lovi-straw-beginner. , zaakceptować Regulamin poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola pod formularzem zgłoszeniowym oraz wysłać zgłoszenie.
3.3. Spośród wszystkich poprawnie przesłanych formularzy, Komisja wybierze dwadzieścia (20) Uczestniczek, które po wypełnieniu ankiety, swoim profilem najlepiej pasują do grupy docelowej testowania. Kolejność nadsyłania zgłoszeń pozostaje bez znaczenia.
4. UCZESTNICZKI TESTU
4.1. Do dnia 02.09.2022 roku dwadzieścia (20) wybranych Uczestniczek testu otrzyma prywatną wiadomość na skrzynkę pocztową podaną w formularzu zgłoszeniowym z linkiem do ankiety wynikowej, którą zobowiązana jest wypełnić do dnia 09.09.2022 roku włącznie. Organizator może przesłać prywatną wiadomość na skrzynkę pocztową podaną w formularzu zgłoszeniowym przypominającą o obowiązku wypełnienia ankiety wynikowej.
4.2. W przypadku niewypełnienia ankiety wynikowej Organizator może zażądać zwrotu Produktu na koszt Uczestniczki.
5. WYNIKI TESTU
5.1. Organizator na podstawie zebranych ankiet przygotuje autorskie opracowanie uzyskanych wyników (dalej jako: "Dzieło”) oraz udzieli Przyznającemu Produkty bezterminowej licencji od dnia 08.08.2022…. roku do wykorzystywania Dzieła w zakresie:
a) utrwalania i zwielokrotniania Dzieła - wytwarzania określoną techniką egzemplarzy Dzieła, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
b) obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których Dzieło utrwalono - wprowadzania do obrotu, użyczenia lub najmu oryginału albo egzemplarzy, c) rozpowszechniania Dzieła poprzez publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publicznego udostępniania Dzieła w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, d) publicznego udostępniania Dzieła i jego fragmentów w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym; e)rozpowszechnienie w postaci wydania elektronicznego za pośrednictwem sieci informatycznej; f)rozpowszechnienie w sieci teleinformatycznej, Internecie, g) wykorzystanie Dzieła i jego fragmentów dla potrzeb prowadzenia promocji i reklamy, w formie reklamy prasowej, telewizyjnej, zewnętrznej i internetowej, na stronach i domenach internetowych wskazanych w niniejszym punkcie w podpunkcie d.
6. PRZYZNAWANIE PRODUKTÓW
6.1. Uczestniczki testu zostaną wyłonione w wyniku przeprowadzenia procedury opisanej w punkcie 3. Regulaminu w terminie najpóźniej do dnia 19.08.2022. roku.
6.2. Z uwagi na to, że wartość każdego Produktu nie przekracza kwoty 2.000,00 zł, jest on objęty zwolnieniem z podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 27 października 2017 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. z 2017, poz. 2175 ze zm.).
6.3. Produkty do poszczególnych Uczestniczek testu zostaną wysłane pocztą lub przesyłką kurierską na koszt Organizatora na adres doręczenia wskazany przez Uczestniczkę w formularzu zgłoszeniowym.
6.4. W przypadku niepodjęcia przez Uczestniczkę testu Produktu w terminie 14 dni od dnia pozostawienia go do dyspozycji Uczestniczka traci prawo do Produktu.
6.5. Organizator zastrzega, że Produkty nie podlegają zamianie na ich równowartość pieniężną. Uczestniczkom testu nie przysługuje prawo do wyboru Produktu i zastrzeżenia szczególnych właściwości Produktów.
7. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
7.1.Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) („Rozporządzenie”). 7.2. Administratorem danych osobowych zbieranych w celu realizacji Testu jest Mamadu sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-793), przy ul. Rydygiera 8/lok. 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000521076. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: iod@natemat.pl 7.3. W związku z przeprowadzeniem Testu będą zbierane od Kandydatów/Uczestniczek następujące ich dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, adres doręczenia Produktu, numer telefonu. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia Testu, a w przypadku Uczestniczek także w celu doręczenia Produktu.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Kandydata oraz Uczestniczki jest art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia - co oznacza, że przetwarzanie danych w celu realizacji Testu, wyłonienia Uczestniczek, dostarczenia Produktów, publikacji danych osobowych oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia). Zakres przetwarzania danych osobowych jest następujący: adres e-mail, imię, nazwisko, adres doręczenia Produktu, numer telefonu.
7.4. Kandydat oraz Uczestniczka podaje swoje dane osobowe dobrowolnie. Jednakże niepodanie danych przez Kandydata bądź przez Uczestniczkę uniemożliwia wzięcie udziału w Teście.
7.5.Dane osobowe Kandydata bądź Uczestniczki będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia Testu, a w zakresie niezbędnym do dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z Testu lub obrony przed roszczeniami przez administratora - przez okres ich przedawnienia. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w celu i w zakresie wynikającym z przepisów prawa.
7.6. Kandydat bądź Uczestniczka może w każdej chwili skorzystać z przysługujących praw określonych w art. 15-22 Rozporządzenia, w tym: uzyskać dostęp do swoich danych osobowych i żądać ich sprostowania oraz – w zakresie wynikającym z przepisów – ma prawo do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz do ich przenoszenia. Kandydat bądź Uczestniczka ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Kandydat bądź Uczestniczka ma prawo w każdym momencie do cofnięcia udzielonej zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej cofnięciem.
7.7. W celu skorzystania ze swoich praw Kandydat bądź Uczestniczka powinna skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych.
7.8.Dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom świadczącym usługi związane z przeprowadzeniem Testu tj. dostawcy usług informatycznych, a dane Uczestniczek na potrzeby dostarczenia Produktów także podmiotom świadczącym usługi pocztowe bądź kurierskie.
7.9. Dane osobowe Kandydatów bądź Uczestniczek mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązujących przepisów np. organom ścigania.
7.10. Organizator Testu oświadcza, że dane osobowe Kandydatów oraz Uczestniczek przetwarzane są w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych.
7.11. Do przetwarzania danych osobowych Kandydatów bądź Uczestniczek dopuszczone są wyłącznie osoby posiadające upoważnienie Administratora, właściwie przeszkolone w zakresie ochrony danych osobowych oraz zobowiązane do zachowania danych osobowych w tajemnicy.
7.12. Profil https://www.facebook.com/natematpl podlega regulacjom i polityce prywatności serwisu Facebook.
7.13. W przypadku dodatkowych pytań dotyczących polityki prywatności, prosimy o kontakt e-mail: iod@natemat.pl
8. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
8.1. Wszelkie reklamacje dotyczące Testu, Uczestniczki powinny zgłaszać najpóźniej w terminie 30 dni od dnia otrzymania prywatnej wiadomości z linkiem do ankiety wynikowej, o której mowa w pkt 4.1 niniejszego Regulaminu, na następujący adres email Organizatora: kontakt@mamadu.pl lub w formie pisemnej na adres: mama:Du, ul. Burakowska 5/7, 01-066 Warszawa z dopiskiem o treści: „Reklamacja BUTELKA LOVI”.
8.2. Reklamacje pisemne należy wysłać listem poleconym lub zwykłym. Decyduje data stempla pocztowego.
8.3. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres/e-mail – w przypadku reklamacji w formie pisemnej oraz numer telefonu, jak również dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
8.4. Reklamacje rozpatrywane będą przez Komisję, o której mowa była w pkt. 1.6 niniejszego Regulaminu. Komisja rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
8.5. Osoba zgłaszająca reklamację otrzyma informację o decyzji/wynikach pracy Komisji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email, z którego przesłała reklamację lub na piśmie na adres podany przez nią w reklamacji – w zależności od sposobu przesłania reklamacji do Organizatora.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Osoby biorące udział w Teście zgadzają się na publikowanie zdjęć i opinii o produktach związanych z Testem w mediach, w tytułach prasowych oraz w serwisie mama:Du pod adresem www.mamadu.pl.
9.2. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Testu.