Grupa LEGO i globalni artyści inspirują dzieci do przebudowy świata

Artykuł PR-owy Lego
Właśnie wystartowała najnowsza kampania LEGO pod hasłem „Rebuild The World”, która ma na celu rozwijanie kreatywności następnego pokolenia. W kampanię zaangażowały się inspirujące postacie z całego świata, m.in. znany producent Mark Ronson czy 19-letni David Aguilar*, który zbudował dla siebie protezę ramienia z klocków LEGO. W Polsce, marka zaprosiła do współpracy trójkę znanych artystów: Anię Augustynowicz, Anię Rudak oraz Pawła Swanskiego, którzy zaprezentowali swoją interpretację hasła „Rebuild The World”.
Mat. prasowy
Grupa LEGO uważa, że każde dziecko rodzi się z niesamowitymi możliwościami kreatywnego rozwiązywania problemów, ale musimy tak rozwijać tę kreatywność, aby stała się umiejętnością na całe życie, ponieważ od tego zależy nasza przyszłość.
Mat. prasowy

Pobudzanie kreatywności jest w dzisiejszych czasach ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Raport Światowego Forum Ekonomicznego na temat przyszłości zatrudnienia umieszcza kreatywne rozwiązywanie problemów wśród trzech najważniejszych umiejętności, których od 2020 roku będzie oczekiwał rynek pracy. Twórcze zabawy pomagają dzieciom uczyć się jak być innowacyjnym, jak rozwiązywać problemy i myśleć krytycznie, a więc zdolności niezwykle przydatnych w dorosłym życiu.


- Cała moja kariera to praca z kreatywnymi ludźmi i sprawdzanie, dokąd może zaprowadzić nas wyobraźnia. Kampania firmy LEGO „Rebuild The World” to wspaniała okazja, aby zainspirować kolejne pokolenie twórców, które będzie kształtować naszą przyszłość - od stylu życia po muzykę, której słuchamy - wyjaśnia Mark Ronson, laureat nagród Grammy, Brit Awards i Oscara®.

Do Marka Ronsona dołączą także przedstawiciele innych kreatywnych dziedzin, którzy wyjaśniają, dlaczego dziś tak ważne jest wspieranie kreatywności jako kluczowej umiejętności, dzięki której „budowniczowie jutra” będą mogli odnieść sukces w dynamicznie zmieniającym się świecie.

W Polsce, w kampanię zaangażowała się trójka artystów:

Ania Augustynowicz, znana jako Augustynka, graficzka oraz animatorka, która zaprojektowała kolaż, łączący klocki LEGO z elementami fotograficznymi.
Praca Ani AugustynowiczMat. prasowy

Paweł Swanski, artysta malarz, projektant i autor murali, który pomalował model samochodu Bugatti Chiron, wykonany z klocków LEGO, aby nadać mu zupełnie nowy charakter.
Praca Pawła SwianskiegoMat. prasowy

Ana Rudak, ilustratorka, która przygotowała kompozycję przedstawiającą świat przebudowany z LEGO
Praca Ani RudakMat. prasowy

- Poprzez kampanię „Rebuild The World” chcemy zobaczyć, dokąd zaprowadzi nas wyobraźnia i celebrować naturalną kreatywność dzieci. Naszym celem jest zachęcanie dzieci na całym świecie do rozwijania i doskonalenia tej umiejętności z biegiem lat. Dzięki zabawie klockami LEGO chcemy inspirować ludzi w każdym wieku, by uwolnili swoją kreatywność i tworzyli świat nieskończonych możliwości - mówi Julia Goldin, Global Chief Marketing Officer w Grupie LEGO.

Dzieci na całym świecie mogą uczestniczyć w kampanii Rebuild The World, dzieląc się swoimi pomysłami i konstrukcjami w aplikacji LEGO Life lub odwiedzając stronę: www.lego.com/rebuild-the-world-challenge.

System zabawy LEGO (LEGO System in Play) jest od dawna najlepszą platformą do twórczej ekspresji i kreatywnego rozwiązywania problemów. Dzieci nie tylko wyobrażają sobie to, co zbudują, ale mogą po prostu to budować i przebudowywać, eksperymentować, łamać zasady, ponosić porażki i próbować od nowa… Taki jest cykl ludzkiej kreatywności i esencja LEGO System in Play.
Mat. prasowy

Teraz Grupa LEGO idzie jeszcze dalej - poprzez kampanię „Rebuild The World” chce inspirować dzieci, by uwolniły swoją kreatywność, dołączyły do wyzwania Rebuild The World, budowały i przebudowywały świat nieograniczonych możliwości.