River Island z nową kampanią. Internauci: "ta firma przestała dla mnie istnieć"
River Island uchodzi za firmę przełamującą społeczne tabu.
Na jednym zdjęciu widzimy bowiem dwóch mężczyzn tulących niemowlę, na drugim dwie kobiety z kilkulatkiem, na kolejnym – trójkę zadowolonych dzieci, z których jedno ma zespół Downa.
#ThisIsFamily•Rver Island
River Island
– River Island to marka, która zawsze stara się być częścią swoich klientów. Mając to na uwadze, stworzyliśmy kampanię #ThisIsFamily - prawdziwą celebrację i redefinicję tego, czym jest dzisiaj rodzina – nigdy wcześniej nie zdefiniowana i ciągle się zmieniająca – dodał Victor Pyk, dyrektor kreatywny w Studio Blvd.
Tymczasem polscy internauci kipią z oburzenia. "Dla mnie ta firma już nie istnieje" i "normalna rodzina, chłopak i dziewczyna" to tylko przykłady typowych komentarzy, które pojawiają się pod opisem kampanii w sieci. Szkoda, że tak wielu Polaków nie dorosło jeszcze do akceptacji faktu, że rodziny nieheternormatywne współistnieją z heteronormatywnymi. I najczęściej – niestety – są w przekazach reklamowych pomijane.
Może cię zainteresować także: "Poczułam się, jak śmieć". Plakaty miały zwrócić uwagę na ważny problem, a zraniły setki osób