Nagroda – dożywotni zapas burgerów. Z tego konkursu Burger King będzie długo się tłumaczył
W związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej sieć fast food zorganizowała nietypowy konkurs skierowany do kobiet. Cel konkursu był jeden: wykorzystać piłkarzy, by zapewnić rosyjskiej drużynie piłkarskiej świetlaną przyszłość. W jaki sposób? Przez uwiedzenie ich i zajście w ciążę. Choć miało być śmiesznie, wyszło żenująco.
W związku z falą negatywnych komentarzy, Burger King niedługo po zamieszczeniu informacji o konkursie usunął post i wystosował oświadczenie, w którym przeprosił za niesmaczny żart.
"Przepraszamy za zamieszczone przez nas ogłoszenie. Okazało się zbyt obraźliwe. Dziękujemy za wszystkie głosy i jednocześnie informujemy, iż usunęliśmy już wszystkie materiały związane z oświadczeniem" – brzmi komunikat przedstawicieli sieci Burger King w Rosji.
Źródło: New York TimesMoże cię zainteresować: Zwalczają przemoc burgerami? Najnowsza kampania fast foodu miażdży – dosłownie