Oryginalna nazwa kampanii po angielsku brzmi również bardzo wymownie. To po prostu "Plates", czyli po angielsku "Talerze", na których przecież je się posiłki. A że równocześnie
przypominają piersi, to już kwestia wyobraźni odbiorcy, prawda? :-) Plakaty, na których widzimy talerze leżące na stole, jakby nakryte do posiłku są wieloznaczne, bo w istocie przypominają również kobiece piersi, które są źródłem pokarmu dla dzieci.
Kobiece piersi gorszą bardziej niż męskie?
Dzięki tym plakatom możemy też zwrócić uwagę na coraz częściej poruszany problem nagości i tego, że w przestrzeni publicznej pozwala się mężczyznom na eksponowanie sutków, natomiast kobiece piersią są jakby symbolem zabronionym, pełnym wyuzdania, którego przecież na plakatach kampanii "Kamienie piersią to tylko karmienie" całkowicie nie ma. Tak samo sprawa ma się w
mediach społecznościowych, np. na Instagramie, wszelkie posty z kobiecymi sutkami są blokowane, natomiast te, gdzie model nie posiada koszuli czy T-shirtu w ogóle nie sieją zgorszenia, przeciwnie – często jest symbolem seksu i zachwytu męską sylwetką.