9 grudnia Rossmann startuje z wielką promocją. Hasło reklamowe budzi emocje. Rzecznik wyjaśnia

Nowa kampania promocyjna Rossmanna obraża uczucia rodziców?
Nowa kampania promocyjna Rossmanna obraża uczucia rodziców? Prawo autorskie: tupungato / 123RF Zdjęcie Seryjne
W Rossmannie rusza kolejna promocja z cyklu 2+2. Choć kampania jest skierowana do rodziców małych dzieci, niektórzy mogą poczuć się urażeni.

Jak bardzo kochasz dziecko?
9 grudnia Rossmann startuje z kolejną promocją, tym razem na produkty dla dzieci. Podczas akcji "Pielęgnuj tak, jak kochasz" klienci będą mogli zakupić cztery produkty w cenie dwóch.



Promocje Rossmanna cieszą się dużą popularnością, jednak hasło najnowszej kampanii wzbudza wątpliwości. "Pielęgnuj tak, jak kochasz" - z jednej strony hasło spełnia swój cel, nakłania do wzięcia udziału w promocji i zakupu. Z drugiej strony odwołuje się do uczuć rodziców. Im więcej kosmetyków kupisz (i tym samym lepiej zadbasz o dziecko), tym bardziej je kochasz... Zapomnieli, że miłości rodzica nie da się zmierzyć tubkami kremów i chusteczkami do podcierania pupy?
Agata Nowakowska
Rzecznik Prasowy Rossmann

Zachęcając rodziców do wzięcia udziału w promocji w naszych sklepach nigdzie nie sugerujemy, że kto tego nie zrobi, jest złym rodzicem.

Zanim pobiegniesz do sklepu, przeczytaj regulamin
Chociaż hasło akcji pozostawia pewien niesmak, warto rozważyć skorzystanie z oferty. Żeby uniknąć rozczarowań, przed zakupami lepiej przeczytać regulamin. Akcja jest skierowana do posiadaczy karty Klub Rossmann. Aby wziąć w niej udział, należy zakupić 4 różne produkty do pielęgnacji dzieci – każdy produkt musi mieć inny kod kreskowy. Z promocji mogą również skorzystać osoby nieposiadające karty Klub Rossmann – przy zakupie dwóch produktów trzeci jest gratis.

Bierzecie udział w promocjach Rossmanna? Podoba wam się hasło najnowszej kampanii promocyjnej?
Źródło: rossmann.pl
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...