"MZ mogłoby się od was uczyć". Bożonarodzeniowa reklama IKEI ponownie budzi emocje

screen/facebook.com/IKEA
IKEA przyzwyczaiła nas do wzruszających i przyjemnych wizualnie reklam. Czy najnowszy, przedświąteczny spot powtórzy sukces tego sprzed roku, który komentowany był na całym świecie?

„W Święta zamień się w słuch. I zrób więcej miejsca na miłość” to hasło najnowszego spotu, w którym cała, wielopokoleniowa rodzina zasiada do świątecznego stołu. Lektor, którym ponownie jest Bartosz „Fisz” Waglewski wskazuje, jak drobne gesty mogą stać się świadectwem prawdziwej, choć nieraz nieokazywanej na co dzień, miłości. Widzimy wnuczka, który pomaga usiąść dziadkowi, pierwsze Boże Narodzenie malutkiego dziecka czy droczące się rodzeństwo.



Magia świąt z IKEA?
Działania promocyjne IKEI skupione są pod wspólnym hasłem "Niech żyje dom". Lektorem filmików od sierpnia br. jest Waglewski i to chyba on wzbudza najwięcej emocji. Wielu zarzuca mu słabą dykcję i niewyraźny przekaz - takie komentarze można przeczytać w mediach. Jednak na oficjalnym profilu firmy trudno znaleźć słowa krytyki.

Większość dostrzega w reklamie kwintesencję i magię świąt, chwali narrację i przesłanie: "Dziękuję za dobry przepis na udane święta, kiedy słuchanie, wsłuchiwanie się, rozumienie i odpowiadanie jest ważniejsze od suto zastawionego stołu". Inni wskazują, że jest to jeden z lepszych spotów i od IKEI mogłoby się uczyć chociażby Ministerstwo Zdrowia, które od kilku dni za sprawą "króliczej kampanii" jest na językach wszystkich.

Podoba wam się?


Źródło: Facebook
POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...