Najnowsze trendy, światowi eksperci i blogerzy z całej Polski. Takich targów jeszcze nie było!

Fot. materiały prasowe
Wystawa pod znakiem rekordów – tak w wielkim skrócie opisać można tegoroczne, VIII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME. Największa w historii liczba wystawców i zwiedzających, siedem wypełnionych po brzegi hal wystawienniczych i mnóstwo nowości od producentów z całego świata, to dowód na rosnące znaczenie tej imprezy na mapie międzynarodowych wydarzeń tego sektora.

Minione targi KIDS’ TIME zapiszą się w historii Targów Kielce, jako niezwykle udane. Wystawa, która odbywała się od 23 do 25 lutego 2017, zgromadziła 474 firmy z 17 krajów świata, takich jak: Belgia, Chiny, Chorwacja, Czechy, Hiszpania, Holandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Polska, Rosja, Ukraina, USA, Szwecja, Słowacja, Turcja i Wielka Brytania. Wydarzenie, o łącznej powierzchni 16 292 mkw, zajęło wszystkie 7 hal kieleckiego ośrodka wystawienniczo – kongresowego. Ofertę producentów i dystrybutorów: wózków, fotelików samochodowych, zabawek, mebli, tekstyliów i artykułów dziecięcych obejrzało blisko 7000 branżowych zwiedzających.

Światowi eksperci na KIDS’ TIME
Tradycyjnie, w ramach targów KIDS’ TIME odbyły się spotkania z polskimi i zagranicznymi specjalistami sektora branży dziecięcej i marketingu. O kierunkach rozwoju na rynku zabawek i artykułów dla dzieci opowiadała między innymi Reyne Rice.

- Eko zabawki to jeden z głównych trendów, który króluje obecnie w branży dziecięcej. Zdecydowanie widać go również podczas KIDS’ TIME. Na stoiskach możemy zobaczyć zabawki z recyklingu, drewniane, czy biodegradowalne. Ten sam trend widać w sektorze artykułów dziecięcych – mówiła w czasie swojej prelekcji trendsetterka z Nowego Jorku.
O tym, jak sklepy mogą wykorzystać trendy zakupowe, mówiła dr Maria Costa z hiszpańskiego Instytutu AIJU. Jej tegoroczne wystąpienie było kontynuacją prezentowanych do tej pory podczas KIDS’ TIME, wyników badań, dotyczących preferencji zakupowych rodziców. Tematyka konferencji obejmowała także logistykę w sklepach internetowych, bezpieczeństwo zabawek oraz trendy i narzędzia sprzedażowe.

Udział w targach wzięli również przedstawiciele międzynarodowych stowarzyszeń: Baby Care Magazines International i International Toy Trade Magazine Association.

KIDS’ TIME z gwiazdorską obsadą
Aż 75 procent wypadków z udziałem dzieci ma miejsce w domu – dowodzą wyniki najnowszych badań Polskiego Instytutu Badań i Innowacji. Tylko jedna trzecia rodziców kupujących wózek bierze pod uwagę atesty bezpieczeństwa. A ponad połowa opiekunów daje dzieciom jedzenie i picie w trakcie podróży. Codzienne zagrożenia i bezpieczeństwo dzieci było wiodącym tematem konferencji prasowej, zorganizowanej przez firmę Marko – partnera strategicznego targów KIDS’ TIME. Podczas eventu, o bezpieczeństwie produktów dziecięcych opowiadały gwiazdy telewizji: aktor Marcin Mroczek – tata rocznego synka, dziennikarka Beata Sadowska - mama dwóch urwisów i Paweł Zawitkowski, fizjoterapeuta dziecięcy, znany między innymi ze stacji TVN.
Rosyjskie rynki kuszą polskich producentów
Już po raz drugi, w programie KIDS’ TIME znalazł się polsko – rosyjski okrągły stół. Wydarzenie, w którym udział wzięły zarówno delegacje z Rosji i Białorusi oraz przedsiębiorcy z Polski, przybliżyło specyfikę rynku rosyjskiego. W ramach spotkania omówiono między innymi trendy marketingowe na Wschodzie.

- Internet wpływa na świadomość kupujących. Zakupów dokonuje konsument wychowany w dobie cyfryzacji, a głównym hasłem, które wpływa na marketing na rynku rosyjskim jest kreatywność – mówiła podczas prelekcji "Przegląd rynku rosyjskiego artykułów dziecięcych", Ekaterina Migol z GFK.

Siła w blogosferze
Tegoroczne targi były również okazją do organizacji drugiego spotkania blogerek parentingowych z przedstawicielami branży dziecięcej. Aż 31 blogerek z całej Polski przyjechało do Kielc, by zobaczy największe targi dziecięce w Europie Środkowo – Wschodniej i nawiązać nowe współprace. W czasie spotkań z wystawcami, zapoznały się z najnowszą ofertą produktową firm branży dziecięcej oraz ich rynkowymi hitami.

- Targi KIDS’ TIME to najlepsze miejsce w Polsce, by zobaczyć mnóstwo nowości w jednym miejscu. Dla mnie to bardzo ważna impreza, którą odwiedzam już trzeci raz. Wystawa jest imponująca, z roku na rok coraz większa. Nie wyobrażam sobie, że mogłoby mnie na niej zabraknąć – mówiła w czasie wystawy Maria Górecka, autorka bloga Mamy Gadżety.

Artykuł powstał przy współpracy z Targami Kielce, organizatorem Targów KIDS' TIME

POLUB NAS NA FACEBOOKU
Trwa ładowanie komentarzy...