Kampania społeczna w plebiscycie "Perły mama:Du"– pomóżcie nam wybrać laureata

Wybierzcie najlepszą kampanię społeczną w plebiscycie Perły mama:Du. Która z nich poruszyła was najbardziej?
Wybierzcie najlepszą kampanię społeczną w plebiscycie Perły mama:Du. Która z nich poruszyła was najbardziej? Prawo autorskie: olegdudko / 123RF Zdjęcie Seryjne
Która kampania społeczna zasłużyła waszym zdaniem na wygraną w plebiscycie “Perły mama:Du”? Oto 5 kampanii nominowanych w tej kategorii.

Kampania “Sekret”
Kampania Fundacji Dzieci Niczyje. Ma na celu zwrócić uwagę na problem wykorzystywania seksualnego dzieci. Uczestnicy seansu filmowego w kinie dostają po 1 cukierku z napisem “Sekret” i kartką z zachętą do zjedzenia go. Następnie rozpoczynają się reklamy. Pojawiający się film przedstawia dorosłego mężczyznę wykorzystującego małą dziewczynkę. Na końcu dziecko dostaje cukierka. Takiego samego jak uczestnicy seansu. Hasło “Nie dla wszystkich wspomnienia z dzieciństwa są słodkie” daje wiele do myślenia.


Kampania “Dałam życie - umrę z głodu”
Choć z przymrużeniem oka, to akcja ta pokazuje istotny problem - żywienia na szpitalnych oddziałach ginekologiczno - położniczych. Każda kobieta może przesłać zdjęcie swojego posiłku po porodzie i otagować je #dalamzycieumrzeszzglodu. Organizatorzy akcji mają na celu poprawę sytuacji z wyżywieniem na tych oddziałach. Obecnie pozostawia ona wiele do życzenia.

Kampania “Lekki tornister”
Kampania mająca na celu zwrócenie uwagi na konsekwencje noszenia przez dzieci zbyt ciężkich tornistrów. Skupia się wokół uczniów klas 1-3. Edukowani są nauczyciele, którzy mają bardzo duży wpływ na to, co dzieci noszą w plecakach. Przyciągnięta zostaje uwaga rodziców, którzy uczulani są na potrzebę sprawdzania co dzieci noszą do szkoły. Aż wreszcie same dzieci uczone są tego, jak pakować tornister aby znalazły się w nim jedynie potrzebne rzeczy. Najbardziej zaangażowane szkoły wyposażane są w szafki.
Kampania “HejtStop”
Akcja eliminująca hejt z polskiego krajobrazu. Bazgroły na murach, obraźliwe napisy, jakakolwiek forma hejtu może zostać zgłoszona przez każdego, kto ją zobaczy. Wystarczy zrobić zdjęcie, przesłać do organizatorów, a oni zatroszczą się o to, żeby wulgarne czy obraźliwe treści zniknęły. Jeśli jest to możliwe, starają się także o znalezienie sprawców.

Kampania “Kochasz, powiedz STOP wariatom drogowym”
Kampania społeczna organizowana przez PZU. Ma zachęcić pasażerów do zwracania uwagi kierowcom na niebezpieczne sytuacje na drodze, a samych kierowców do ostrożnej jazdy. Promuje bezpieczne zachowania w ruchu drogowym. Kampania skierowana była głównie do pasażerów, osób bliskich kierowcy, którzy mogą mieć realny wpływ na jego jazdę, poskromić “wariata drogowego”.

Która z akcji waszym zdaniem wywiera na społeczeństwo największy wpływ? Która powinna zwyciężyć w naszym plebiscycie? Zdecydujcie wypełniając naszą ankietę.

POLUB NAS NA FACEBOOKU

Trwa ładowanie komentarzy...